Menü

5 tipp a hírlevél feliratkozók számának növelésére

Ha állandó fejtörést okoz, hogy hogyan növeld az e-mail listádra feliratkozókat, akkor olvasd el ezt az 5 egyszerű tippet és válaszd ki azt, amelyik a leginkább illik a vállalkozásodhoz.

#1 Mutasd meg a legjobb ajánlatodat

Ha belegondolsz, te is csak akkor kattintasz a feliratkozásra, ha olyan tartalmat látsz, ami azonnal elkezd érdekelni. Ösztönöznöd kell az oldalad látogatóit a feliratkozásra, ezért már a főoldalon jó, ha megmutatod azt az ajánlatot, ami mellett nem tudnak csak úgy tovább görgetni. A fő hangsúlyt az opt-in dobozra kell helyezned. opt-in1 A Bluwire Media már a közvetlen főoldalon gyűjti az e-mail címeket. Az alábbiakban a látogatok számára az ingyenes marketing sablonok mellett, híreket és frissítéseket kínálnak. opt-in  

#2 Használj feature boxokat a lead magnethez

Ha ezek a kifejezések ismeretlenek számodra nem kell megijedned. A feature box egy olyan doboz, ami megadja a lehetőséget a feliratkozásra az e-mail listádhoz, az utóbbi időben ennek használata egyre inkább elterjedt. Rengeteg írás született arról, hogy miért is érdemes használni és hogyan növelte a feliratkozók számát a boksz elhelyezése (http://diythemes.com/thesis/feature-box-conversions/). Röviden pedig a lead magnet: olyan mint a Google-nél vagy a hirdetések többségénél a pay-per-click promóciók. Egyfajta a felajánlás a vásárlóknak, ez egy rövid mondat, de ütősnek kell lennie, hogy azonnal felkeltse az érdeklődést. feature-box Ezt a funkciót az oldal fenti mezőjében kell elhelyezni, hogy a honlapra látogató azonnal lássa. A pop-up funkcióval ellentétben, a dobozok nem szakítják meg a látogatót a görgetésénél és a böngészésnél. A feature boxok és DIY témák növelték a blog előfizetési arányát 51,7%-kal. A feature boxok akkor is jól konvertálnak, ha csak a feliratkozás lehetősége adott és nem kínál lead magnetet. Válassz ki egy jó opt-in kínálatot. A következő képen látható, hogy a kurzus egy ingyen tanfolyamot ajánl fel a feliratkozóknak. Ha olyan eszközöket keresel, amelyekkel opt-in boxokat készítesz próbáld ki ezeket a programokat: PlugMatter Optin Feature Box vagy Thrive Leads. feature-box1    

#3 Adj friss tartalmakat a blog bejegyzésedhez

A tartalom frissítések máshogyan növelhetik az e-mail listádat. Az elv mögött ugyanaz áll, mint bármely más opt-in formánál: te adsz az olvasóknak egy ingyen anyagot és cserébe e-mail címeket kapsz. Helyezz el egy linket a bónusz tartalmadra egy call-to-action gombbal és csomagold be egy szemet gyönyörködtető mezőbe. Amikor az olvasó rákattint, akkor megjelenik egy pop-up ablak, ami arra kéri őket, hogy adják meg az e-mail címüket cserébe pedig ingyen anyagot kapnak. A következő képen látható, hogy Michael Hyatt felajánl az olvasóknak egy bónuszt a cikk után, amely egy anyagot kínál fel a témához. content-upgrade Amikor az olvasók ráklikkelnek a lehetőségre, akkor egy pop-up ablak felugrik és az e-mail címűket fogja kérni, ahol ha ezt megadják akkor megkapják az anyagot. michael-hyatt-optin Különböző anyagokat is használhatsz a tartalmad frissítéséhez:
  • pdf verzió
  • checklist
  • oktató videó
  • image videó
  • template
Ne felejtsd el, hogy olyan tartalom frissítést kell választanod, amely releváns a cikkedhez. Ezt úgy is szokták nevezni, hogy specifikus bónusz tartalom. Hogy ezeket kipróbáld, használd ezeket: LeadBoxes vagy a Content Upgrades PRO plugin a WordPress oldalakhoz.  

#4 Scroll-triggered box

scroll-triggered-box A pop-up ablakokkal ellentétben a scroll-triggered dobozok sem szakítják meg az olvasót böngészés közben, így nem takarja ki a tartalmakat. Te döntöd majd el, hogy ez a doboz hol helyezkedjen el az oldalon, de ha az oldal sarkába rakod, akkor amikor lejjebb görgetik a látogatók a cikket, megjelenhetnek például ajánlott tartalmak. Ha az olvasóid régóta követnek, akkor érdemes nekik újabb cikkeket felajánlani illetve feliratkozásokat, hogy frissüljenek az új információkról. Ha szeretnéd kipróbálni a következő oldalakon tudsz utánanézni Scroll Box vagy Scroll Triggered Boxes plugin a WordPress-hez. Ezek az elérhetőségek ingyenesek.

#5 Exit pop-up

Bár az emberek azt mondják, hogy utálják a pop-up ablakokat, tanulmányok kimutatják, hogy ezek az egyik leghatásosabb eszköz e-mail címek gyűjtésére, ez különösen akkor működik ha egy jól megírt szöveggel bukkan fel. popup Ha azon aggódsz, hogy ez a felugró ablak majd elüldözi a látogatódat, ne ijedj meg használj exit pop up-ot, amely csak akkor fog megjelenni, amikor az olvasó elhagyná az oldalad. Nem kockáztatsz vele semmit, mert tényleg csak abban az esetben jelennek meg, ha elhagynák az oldalad, viszont szem előtt kell tartanod, hogy ez leginkább a visszatérő vendégeknél fog beválni. Ha már régóta keresel ehhez eszközöket akkor itt van pár: OptinMonster,PopUp Domination, vagy a SumoMe’s List Builder.  

Reméljük tudtunk segíteni, abban hogy növeld a feliratkozók számát a listádban. Amennyiben hasznosnak találtad ez a bejegyzést és a jövőben is szívesen olvasnál hasonlókat, csatlakozz a Facebook csoportunkba!

 

5 Creative Ways to Grow Your Email List

blog