Menü

A design híressé tesz! - Így csináld offline

Az utcán sétálva folyamatosan szembejönnek velünk a reklámanyagok, szórólapok és plakátok formájában. De fejtenek ki bármilyen hatást? Mi az az egy dolog, amitől azonnal megjegyezzük őket? A válasz ezekre nem más, mint a design. Bár imádjuk a marketing online lehetőségeit, de nem felejthetjük el az offline részét sem. Elsőre azt gondolnánk, hogy az internet teljesen megszüntette a nyomtatott anyagokat, pedig nap mint nap találkozunk velük. Akkor hogy is van ez? Mégis van ennek értelme? Az offline csatorna is lehet erőteljes, csak tudni kell megfelelően használni! Vajon, hogyan lehet jól csinálni? Ha valaha is kellett alkalmaznod a nyomdai megjelenést, akkor tudod, hogy milyen nehéz az, hogy megismertesd a nevedet az emberekkel és új vásárlókat hozz be. Ebben a cikkben orvosoljuk ezt a problémát, hogy ha épp nem az online megjelenést választod, akkor se tudjanak melletted szó nélkül elsétálni! Ha elég feltűnőek a szórólapok, akkor a siker garantált!

1. Hármas hatalom

design A triászi séma három tetszőleges színre épül, amelyek egyenletesen oszlanak el. Könnyű velük együtt dolgozni, mert gyorsan elkészíthetőek és elég erős kontrasztot lehet velük létrehozni, amelyeket könnyű egyensúlyba hozni egymással. A következő flyeren is látszik, amelyet a Goooood Company’s Fred Events készített, hogy a korall szín dominál, a sárga ezt támogatja és ezt egy kis lilával kiemelik. Első hallásra úgy tűnhet, hogy ezek nem passzolnak, de ha megnézed a szórólapot, akkor másképp fogod látni! design designHa megtetszett ez a kombináció, akkor mindenképpen válassz egy domináns színt, majd egy kiegészítőt, végül pedig egy figyelemfelkeltőt. Ez a megközelítés pedig harmóniát és kiegyensúlyozottságot fog mutatni.

2. Vibráló neon színekdesign

A túlzott élénk színek bántóak lehetnek a szemünknek, ezért a mi javaslatunk, hogy használd, de óvatosan. Pont arra a felhívó részre kerüljön, amely igazán fontos. A Pia Alive is úgy döntött, hogy csak az esemény szövegére használja a fluoreszkáló zöldet. Így a közönség is arra fog először koncentrálni, amire kell. A szöveg pedig stratégiailag lett megtervezve, hogy mire összpontosítsanak először. A következő lehetőségekből meríts te is ihletet: design

3. Színes illusztrációkdesign

A fiatalokat megfoghatod egy jó illusztrációval. Főleg koncertekre vagy jeles eseményekre szoktak ilyeneket tervezni. A lényeg, hogy erőteljes legyen! Te eltudnál sétálni egy jó rajz mellett? Ugye, hogy nem?! Nézd csak Diego Flores Diapolo szórólapját!design design Bizonyosodj meg róla, hogy a rajzok nem fognak elveszni a flyeren, figyelj az árnyalatokra, hogy egyes színek halványabbak legyenek míg mások erősebbek!

4. Ha nem megy máshogy, színezd vörösre

design Hagyd, hogy beszéljenek a színek! Itt pontosabban egy szín, ami nem más mint a vörös. Ebben az esetben a flyer hátterére csak ez az egy árnyalat került fel. Mivel ez elég erőteljes próbálj meg a szövegekkel játszani, mi az ami nagy betű és mi az ami kicsi, szeretnél egy fajta betűtípust használni vagy inkább többet is kipróbálnál? A lehetőségek tárháza végtelen! Játssz velük!design

5. Természet inspirálta rajzok

design Legyünk őszinték, amikor meglátsz egy természet ihlette rajzot, akkor teljesen odáig leszel értük. A környezetünkben rengeteg olyan forma és tárgy található, amelyek mind inspirálnak, de szoktál a növényeidre nézni? Az egyik leglágyabb megjelenítési forma, amit könnyen fel lehet használni. A színek kombinációi pedig kimeríthetetlenek. design

+1 Ikon design

design Néha egy jó szöveg vagy szín nem biztos, hogy megragadja az emberek figyelmét, ilyenkor nincs mit tenni be kell vetni az ikonokat! A színes illusztrációk nem csak a gyerekeket kötik le, hanem a felnőtteket is! Játssz a formákkal és passzintsd össze őket! design design Készen állsz arra, hogy te is színeset álmodj? A titok a megfelelő árnyalatok kompozíciójában rejlik. Ezt persze sokkal nehezebb kivitelezni az offline marketing világában, de vannak apróságok amikkel ezt megváltoztathatjuk! Tudjuk, hogy pszichológiailag a színek nagy befolyással rendelkeznek, és hogy akarva vagy akaratlanul, de lesznek olyan képek, szórólapok vagy szövegek, amelyeket megjegyezünk. Ezek először felkeltik a figyelmet, hatást gyakorolnak majd véleményt formálnak!

Amennyiben szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkba, az Online Marketing Inspirációkba!

20 big-color flyers that’ll help any business or event stand out on a crowded noticeboard [with free templates]

konferencia
blog