A szlogen írás alapjai
A szlogen legfőbb küldetése, hogy 5-10 másodperc alatt megragadja a potenciális ügyfelek figyelmét, valamilyen képet adjon a cég küldetéséről, összefoglalja a hitvallást és kifejezze, hogy mit nyer a felhasználó, ha a cég terékét, szolgáltatását veszi igénybe.
Ugyan nagyon hatékony és kifejező eszközről van szó, a kisebb B2C cégek sok esetben nem használnak szlogent, pedig annak elkészítése egyszeri befektetés, ami hamar megtérülhet, ha elég jóra sikerül. Ezzel ellentétben a B2B szektor szereplői valamivel bonyolultabb helyzetben vannak, hiszen a szakmabeliek közül nehezebb kitűnni, így legtöbbször rendelkeznek szlogennel, aminek megírását profira bízzák.
Amennyiben szeretnéd megragadni a számos előnyt, amit a szlogen adhat, tedd fel magadnak ezeket a kérdéseket:
- Mi a szakterületed, mit tudsz nyújtani, amit mások esetleg nem?
- Miért téged válasszon a lehetséges ügyfél/partner?
- Az alkalmazott technológiák milyen típusú nehézségekre adnak megoldást?
- Meg tudod határozni a buyer personát? Kihez szólsz?