Digital Branding Interview: Ismerd meg előadóinkat II.

Szerző: Hegedüs Hedvig,
digital branding

Sokszor, ha konferenciára megyünk, nem is ismerjük igazán azokat, akik előadást tartanak és tanítanak bennünket. Annak érdekében, hogy a Digital Branding Conference & Workshop Castle of Inspirations esetében ez ne történhessen meg, létrehoztunk egy olyan interjúsorozatot, amelyben előadóink válaszolnak néhány kérdésünkre.

Sorozatunk első részében megtudhattuk, Pogátsnik László hogyan válaszolt interjúkérdéseinkre. Lássuk most második válaszadónkat, Papp Gábort, aki a digitális marketing jövőjéről alkotott elképzeléseit osztja meg velünk előadásában. Gábor online marketing és SEO szakértő, a The Pitch Blog alapítója. A keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek területén mozog otthonosan, ami ügyfélköréből is látható, hiszen dolgozik együtt nagy hazai technológiai cégekkel, és New York Times Bestseller íróval is mindamellett, hogy több Techstars és Seedcamp befektetéssel is kapcsolatba került már.

Íme Gábor válaszai!

digital branding

Mi volt életed első sikeres marketing projektje?

Az első sikeres SEO projektemre nagyon határozottan emlékszem. Egész konkrétan azért, mert akkor még semmit nem tudtam a SEO-ról, de épp írtam egy blogposztot egy blogra, ahol volt egy SEO plugin a cikk alatt. Azt láttam, hogy pirosan világít a kis lámpa, mert „nem volt jól SEO-zva” a poszt. Elkezdtem játszani vele, és addig reszeltem amíg zöld nem lett. Aztán el is felejtettem az egészet. 1-2 hét múlva viszont mikor rákerestem a kifejezésre, amire optimalizáltam, az első találat én voltam. Na, itt kezdődött a SEO karrierem.

Melyik a kedvenc marketinges könyved és miért?

Én inkább blogokat olvasok. Kezdő szinten Noah Kagan blogját szerettem nagyon, haladó szinten pedig Brian Balfour írásait.

Mi volt legnagyobb marketinges kudarcod?

Nem biztos, hogy a legnagyobb, de egy elég fájdalmas kudarc: egy rosszul targetált hirdetés miatt egyszer 1 millió forintot dobtunk ki az ablakon. Nagyon rövid idő leforgása alatt. Tanulópénz volt, de a drága fajtából.

Ha bármennyi pénzed lenne, milyen projektet indítanál el?

Online marketing oktatásra és kosárlabda akadémiára költeném. Az online marketingben szerintem komoly lehetőség rejlik, a jövő egyik vezető szakmája ez lesz, ezért érdemes az oktatásra időt és energiát szánni. A kosárlabda pedig gyerekkori hobbi. Ha nem online marketinggel foglalkoznék, akkor kosárlabda edző lennék.

Mi a legjobb tanácsod, amit márkaépítéshez adhatsz?

Légy hiteles. Az overnight success-hez pedig néha kell 10-12 év kemény munka.

Hogyan válhat ma valaki jó online marketingessé?

Vagy tapasztaltabb emberektől tanul, vagy online forrásokból, önállóan, de mindenképpen gyakorlat kell hozzá.

Miért tartod fontosnak, hogy az emberek konferenciákra, workshopokra járjanak?

Mert olyanokkal találkozhatnak, akik szakmailag előttük járnak, vagy olyan területen dolgoznak, amihez jobban értenek, mint mi. Ezen felül employer branding, HR és networking célra is kiválóak az ilyen alkalmak.

Miért ajánlanád másoknak a Digital Branding Conference & Workshop rendezvényt? Azon kívül, hogy Te is előadsz majd! :)

Mert szakmabelieket ismerhetnek meg és tanulhatnak is tőlük.

Szeretnél Te is minél többet megtudni a digitális marketing jövőjéről? Jelentkezz októberi konferenciánkra, és éljük át együtt Papp Gábor jövőbeli utazását, amelyben vízióit és elképzeléseit osztja meg közönségével!

konferencia


Ajánlott bejegyzések