Menü

Digital Branding Interview: Ismerd meg előadóinkat III.

Már nem kell sokat várni a Digital Branding Conference & Workshop Castle of Inspirations eseményünkre! Lassan, de biztosan közelítünk a várva várt időponthoz. A héten lerántottuk a leplet a sztár fellépőinkről és a tegnapi nap folyamán létrehoztunk egy olyan interjúsorozatot, amelyben előadóink válaszolnak néhány kérdésünkre, így te is jobban megismerheted őket! Sorozatunk első részében Pogátsnik László reagált a kérdéseinkre, majd a másodikban Papp Gábor tette ugyanezt. Mindkét interjúnkról elmondhatjuk, hogy előadóink őszintén válaszoltak kezdetleges sikerükről és tanulságos bukásukról. Harmadik részünkben bemutatjuk Marczinkó Ágnest és Bedi Viktort, akik ugyan különböző témában lépnek fel, mégis kiegészítik egymást! Ahogy az illem is megkívánja: Hölgyeké az elsőbbség! Ágnes több, mint 25 rendezvényt szervezett eddig. Az 5-10 fős jóga órák, design vásár kitelepülés, startup verseny, 1 hetes nyári tábor, 500 fős telt házas előadásig minden megtalálható a portfóliójában. Előadása során egy konkrét példán keresztül bemutatja, hogy hogyan lehet egy 3 napos eseménynek és a szervezőinek kiépíteni egy olyan hosszan tartó brandet, amely évről évre növelni tudja a márkaértékét.

Nézzük milyen válaszokat adott Ági!

digital brandingMi volt életed első sikeres marketing projektje? Az egyetem alatt apukám elkezdett a kertészkedéssel foglalkozni és lekvárokat főzni. Az első sikeres marketing projektem a Katyvasz volt. Nevet találtam a terméknek és eladtam pár üveg lekvárt. Több, mint 5 év alatt odáig jutottunk, hogy WAMP-on és kiskertpiacon is állandó kiállítók vagyunk és már nem mi keressük a lehetőséget, hanem minket keresnek meg. Melyik a kedvenc marketinges könyved és miért? Seth Godin: Minden marketinges sztorizik. Imádom Seth Godin rövid és frappáns stílusát. A könyv nagyon tetszett és sok dolgot be tudtam építeni a mindennapi munkában is. Mi volt legnagyobb marketinges kudarcod? Egy induló startupban voltam, mint marketinges és egy játékalkalmazást kellett volna minél több felhasználóhoz eljuttatni. Közel 100 emberrel beszélgettem, de mindenki azt mondta, hogy design szempontból nem elég jó. Igazuk lett több tízezres havi marketing költség mellett sem használták a játékot, csak letöltötték és törölték egyből. A tanulság egy jó csapatban mindig legyen egy jó UX designer vagy legalább egy grafikus, aki már tervezett online felületekre. Ha bármennyi pénzed lenne, milyen projektet indítanál el? Egy Spa Resortot, ahol egy orvos személyre szabottan állítja össze a heti programodat a feltöltődés jegyében (masszázs, jóga, Ájurvéda, méregtelenítés, meditáció, akupunktúra, kímélő ételek, lovaglás, túrázás, szauna, fürdőkezelések). Mivel szeretném, ha mindenki jól érezné magát az életében. Másrészt 7 éve jógázok és tudom, hogy mennyire meg tudja változtatni az ember életét. Mi a legjobb tanácsod, amit márkaépítéshez adhatsz? Légy önmagad és mindig tudj önazonos lenni szituációkban, ehhez előfeltétel, hogy elfogadd teljesen azt az embert, aki vagy. Hogyan válhat ma valaki jó online marketingessé? Három tanács: tudj helyesen írni, szeresd a számokat és légy kíváncsi. Miért tartod fontosnak, hogy az emberek konferenciákra, workshopokra járjanak? A világ folyamatosan változik, és mint marketinges soha ne maradj le az újdonságokról. Ezek az események nagyon jó lehetőséget nyújtanak arra, hogy inspirálódj és tájékozódj. A jobbaknál olyan tudást kaphatsz, amelyet azonnal be tudsz építeni a munkádba. Miért ajánlanád másoknak a Digital Branding Conference & Workshop rendezvényt? Azon kívül, hogy Te is előadsz majd? Az előadás helyszíne egy négy csillagos szálloda, amely minden kényelmet kiszolgál. Plusz lehet használni egész nap a wellness részleget és nap végi és eleji jóga órákat én tartom a részt vevőknek. Kell ennél több? Viccet mellőzve, a koncentrált branding tudás is nagy lesz, ha egy négyzetméterre vetítjük le. Végül, ki ne akarna találkozni két hazai Youtube sztárral, akik elárulják, hogy hogyan lehet kitűnni a többiek közül? Projekt managerünk után számunkra igen kedves előadónk következik, Bedi Viktor. A humorosan előadott, szakmailag megkérdőjelezhetetlen témáival Viktor a közönség kedvence a rendezvényeken. Az egyik legnagyobb stock ügynökség, az 123RF ügyvezetője, mostanra már visszatérő vendége a HRENKO szervezésében lezajló eseményeknek. Előadásából megtudhatjuk majd a Jogtiszta vizuális tartalmak szerepét a brandépítésben.

Most jöjjenek Viktor válaszai!

digital branding

Ha bármennyi pénzed lenne, milyen projektet indítanál el? Országos, majd világ méretű kampányt indítanék a jogszerű tartalom felhasználásról, ismert és elismert szerzők bevonásával. Mi a legjobb tanácsod, amit márkaépítéshez adhatsz? A következetesség és az előrelátás képességei nélkül nem lehet elkezdeni. Hogyan válhat ma valaki jó online marketingessé? Sajnos erre nincs egyértelmű válasz. Ebben a befogadó közönség szava a döntő. Fontos, hogy tisztelje azokat, akikhez szól. Miért tartod fontosnak, hogy az emberek konferenciákra, workshopokra járjanak? Hogy „valós emberekkel” találkozhassanak, akik a szakmájukon felüli benyomásaikkal inspirálják őket. Miért ajánlanád másoknak a Digital Branding Conference & Workshop rendezvényt? Azon kívül, hogy Te is előadsz majd? Szerintem a szervezők szakmai és emberi hozzáállása garancia arra, hogy érdemes legyen eljönni!

Amennyiben szeretnél minél többet megtudni a brandépítés hogyanjáról és ehhez kapcsolódóan a képek jogtiszta felhasználásról, akkor látogass el októberi konferenciánkra, és hallgasd meg Marczinkó Ági és Bedi Viktor előadását! Jelentkezz honlapunkon!

konferencia

blog