Digital Branding Interview: Ismerd meg előadóinkat IX.

Szerző: Hegedüs Hedvig,
digital branding

Vészesen közeleg a nagy nap, ami a Digital Branding Conference & Workshop Castle of Inspirations rendezvény kezdetét jelenti. A digitális brandépítés téma köré épülő konferencián olyan startupperek is előadnak nálunk, akik a mindennapi életben is szerves részei a marketingnek. Interjúsorozatunk ezen részében Janotyik Éva válaszait olvashatjuk.

A Miutcánk.hu lassan fogalommá válik és talán a világot is meghódítja, hála Évi és Dávid munkájának. Mertek nagyot álmodni, társaikkal együtt létrehozták hazánk egyik legmenőbb startupját, ami úgy épít közösséget, ahogy eddig még senki és semmi. Storytelling jellegű előadásukban azt vizsgálgatják majd, hogy hogyan lehetséges kiválni a millióból és sikeres céget alapítani egy olyan ingatag világra alapozva, mint a közösségi média.

Lássuk az interjút!

Janotyik Éva

Mi volt életed első sikeres marketing projektje?

A fősulin egy pár fős csapattal az iskola arculatváltása kapcsán dolgoztunk ki egy gerilla marketing tervet, ami nagyon elnyerte a vezetőség, majd a hallgatók figyelmét és tetszését is.

Melyik a kedvenc marketinges könyved és miért?

Ebben a témában első, de a mai napig nagyon szeretett könyvem bizony Papp-Váry Árpád JPÉ című könyve volt. Van némi érzelmi kötődés a könyvhöz, ugyanis akkor fogalmazódott meg először bennem, hogy az átlagnál sokkal jobban érdekel a marketing állandóan megújuló világa.

Mi volt legnagyobb marketinges kudarcod?

Instagramon a saját #kezdetlegeslyuk hashtagemet nem sikerült felfuttatnom eléggé, lehetett volna nagyobb elérése, meg tölthettek volna fel többen képet ezzel a címkével, bár túl nagy effortot nem fektettem bele. 🙂 A története, hogy egy időben majdhogynem csak szoknyát hordtam, amihez természetesen harisnya is dukált, ami a legkülönlegesebb módokon és élethelyzetekben szakadt ki vagy kezdett el szaladni. Ezt dokumentáltam az említett címkével, de igazából nem zárult le a történet, csak egyelőre pihenőpályára helyeztem a „projektet”… 🙂

Ha bármennyi pénzed lenne, milyen projektet indítanál el?

Valószínűleg a Miutcánk.hu közösségi életéhez kapcsolódó kiegészítő alkalmazást, funkciót fejleszteném tökélyre, hogy minél több lehetősége legyen az egy környéken élő embereknek személyesen találkozni és közösen megélni dolgokat, barátokká válni.

Mi a legjobb tanácsod, amit márkaépítéshez adhatsz?

TELL YOUR STORY. A legfontosabb, hogy az emberek ismerjék a történetedet és azonosulni tudjanak vele. Ritkán van két egyforma történet, ezért ez egy jó módja annak, hogy kitűnj a tömegből és megjegyezzenek!

Hogyan válhat ma valaki jó online marketingessé?

Egyrészt szükség van hozzá némi érzékre, de emellett nagyon fontos, hogy az aktuális trendekkel képben legyen az ember és folyamatosan fejlessze magát, merjen új kihívásokba beleállni.

Miért tartod fontosnak, hogy az emberek konferenciákra, workshopokra járjanak?

#NETWORKING Az egyik legfontosabb dolognak az életben az emberi kapcsolatokat találom, mert abból lehet a legtöbbet tanulni és a legjobban építkezni. Új kapcsolatok kialakítására és meglévők szorosabbra fűzésére pedig kiváló alkalmakat nyújtanak ezek a programok.

Miért ajánlanád másoknak a Digital Branding Conference & Workshop rendezvényt? Azon kívül, hogy Te is előadsz majd! 🙂

Nagyon izgalmasra sikeredett az előadók listája! Itt tényleg tapasztalt szakemberektől hallhatunk majd tippeket, trükköket, amikért érdemes elutazni Szirákra. Aki érdekelt ezen szakterületen, itt lesz miből profitálnia. 🙂

Kíváncsi vagy, a Miutcánk.hu sikerének titkára? Gyere el konferenciánkra jövő héten és hallgasd meg Janotyik Évi és Szabó Dávid előadását! Jelentkezz honlapunkon!

konferencia


Ajánlott bejegyzések