Digital Branding Interview: Ismerd meg előadóinkat VIII.

Szerző: Hegedüs Hedvig,
digital branding

Alig egy hét múlva startol a Digital Branding Conference & Workshop Castle of Inspirations rendezvény, amelynek keretein belül a digitális marketing kérdéskörét járjuk körbe. Annak érdekében, hogy minél többet megtudhassunk már a konferencia előtt arról, hogy hogyan gondolkodnak előadóink, létrehoztunk egy interjúsorozatot, melynek nyolcadik részében Kindli Erna válaszait olvashatjátok!

Szeretnéd tudni milyen, ha világszinten ismert márkát építesz online felületeken? Erna előadásában a marketing és a márkaépítés szerepét térképezi fel a világpiacon, aki a Tresorit csapatát erősíti a marketing és pr területén, korábban pedig a Google színeiben is dolgozott már. Mindkét cég esetében saját tapasztalatait osztja majd meg hallgatóságával.

Íme Erna válaszai!

digital branding

Mi volt életed első sikeres marketing projektje?

Egyetemi diákszervezetem (szakkollégium) tagtoborzó kampánya ugrik be elsőre. Bevallom, voltak olyan plakátok, amiken pucér férfifelsőtestek és kerek női fenekek is szerepeltek – a diákszervezet tagjai voltak, természetesen arc nélkül. Így visszatekintve, érdekes, hogy az egyetem nem szedette le őket.

Abban az évben rekordszámú egyetemista akart hozzánk csatlakozni! 🙂


Melyik a kedvenc marketinges könyved és miért?

Dan Ariely: Predictably Irrational

A döntéseinket és ezáltal az emberi viselkedést meghatározó erőkről és törvényszerűségekről szól. Kötelező olvasmánnyá tenném minden marketinges számára. A Google-nál volt szerencsém Dan-nel dolgozni egy projekt kapcsán, fantasztikus ember.

Mi volt legnagyobb marketinges kudarcod?

Gyerekként az utcasarkon virágokat árultunk és saját kezűleg készített szórólapokat dobáltunk az arra járók/biciklizők kosarába. Mai fejjel tudom, miért nem működött: Tipikus push marketing volt és nem gondoltuk át megfelelően, hogy kinek és hogyan teremthetünk értéket. 🙂

Ha bármennyi pénzed lenne, milyen projektet indítanál el?

Több nonprofit alapítvány ötletem is van. De a legtöbbet abba fektetném, hogy legyen még több izgalmas karrierút itthon a fiatal tehetségek számára és ezekről tudjanak is. Fontosnak tartom, hogy ők itthon maradjanak és/vagy hazajöjjenek miután külföldön tapasztalatot szereztek.

Mi a legjobb tanácsod, amit márkaépítéshez adhatsz?

A legfontosabb kérdés amit mindig, minden helyzetben kérdezz meg magadtól: hogyan teremthetek értéket teremtek másoknak és mit tegyek, hogy azt ők maguk is értsék és érezzék.

Hogyan válhat ma valaki jó online marketingessé?

A legfontosabb az empátia, azaz annak képessége, hogy más fejével gondolkodjon és az adatok szeretete.

Miért tartod fontosnak, hogy az emberek konferenciákra, workshopokra járjanak?

Egy személyes beszélgetés inspirál. Sokkal többet ad, mint az, ha elolvasod a sokadik szakértői blog posztot vagy cikket.

Miért ajánlanád másoknak a Digital Branding Conference & Workshop rendezvényt? Azon kívül, hogy Te is előadsz majd! 🙂

Lásd az előző kérdést. 🙂  Mivel ez egy kisebb konferencia, mélyebb beszélgetéseket lehet majd folytatni.

Tudj meg minél többet a világszintű brandépítésről! Gyere el konferenciánkra jövő héten és hallgasd meg Kindli Erna előadását! Jelentkezz honlapunkon!

konferencia


Ajánlott bejegyzések