Menü

Digital Branding Konferencia - akik miatt érdemes eljönni

A HRENKO és a Teleki-Degenfeld Kastélyszálló Szirák közreműködésében létrejövő Digital Branding Conference & Workshop Castle of Inspirations segít az összetett digitális világban márkát építeni, hiszen a hiteles szakértők előadásaiból álló konferencia inspiráló programja megmutatja azt, amire a marketing csodafegyverek sem képesek. Szakmai eseményünk elsődleges célja, hogy exkluzív körülmények között biztosítson találkozási lehetőséget a Magyarországon tevékenykedő cégek vezetőinek annak érdekében, hogy könnyebben átláthassák a piaci viszonyokat, kihasználhassák a webmarketing adta opciókat. Mindemellett számunkra a rendezvény azért is fontos, mert a HRENKO név és arculatváltása is bemutatásra kerül az esemény kapcsán. Helyszínül a Teleki-Degenfeld Kastélyszálló Szirák szolgál, ahol a résztvevők a város zajától elmenekülve képezhetik magukat, új ismereteket és készségeket sajátíthatnak el. konferencia

És hogy kik lesznek az előadóink? Ismerd meg Őket kicsit jobban Te is!

Konferenciánkon olyan előadókkal találkozhatnak vendégeink, akik elismert szakértőként vagy mint startupperek, vállalkozók vannak jelen a piacon, akik a legmodernebb eszközöket élesben is használják. A kríziskezelés napjainkban kiemelt fontosságú politikai, szervezeti és magánéleti szinten is, Perlaky-Papp József, kríziskommunikációs és pr szakembertől hallhatunk ebben a témában előadást a konferencián. A digitális marketing jövőjéről alkotott elképzeléseit osztja meg velünk Papp Gábor, online marketing és SEO szakértő, a The Pitch Blog alapítója. A keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek területén mozog otthonosan, ami ügyfélköréből is látható, hiszen dolgozik együtt nagy hazai technológiai cégekkel, és New York Times Bestseller íróval is mindamellett, hogy több Techstars és Seedcamp befektetéssel is kapcsolatba került már. A Miutcánk.hu lassan fogalommá válik és talán a világot is meghódítja, hála Janotyik Éva és Szabó Dávid munkájának. Mertek nagyot álmodni, társaikkal együtt létrehozták hazánk egyik legmenőbb nonprofit startupját, ami úgy épít közösséget, ahogy eddig még senki és semmi. Storytelling jellegű előadásukban azt vizsgálgatják majd, hogy hogyan lehetséges kiválni a millióból és sikeres céget alapítani egy olyan ingatag világra alapozva, mint a közösségi média. Lévai Richárd, hazánk talán legelismertebb Facebook specialistája, több nagyszerű szakmai kötet szerzője. Mindemellett elképesztő előadó, lehengerlő naprakészségével és közvetlen előadásmódjával segít abban, hogy a hallgatóság is szakértőnek érezhesse magát. Tudását konferenciánkon is egy ilyen stílusú prezentáció keretein belül adja majd át közönségének. A humorosan előadott, szakmailag megkérdőjelezhetetlen témáival Bedi Viktor a közönség kedvence a rendezvényeken. Viktor az egyik legnagyobb stock ügynökség, az 123RF ügyvezetője, mostanra már visszatérő vendége a HRENKO szervezésében lezajló eseményeknek. A marketing határozza meg a küldetést, vagy a küldetés a marketinget? Hogyan segít a marketing a küldetésed elérésében? Borissza Kitti ezeknek a kérdéseknek a körét járja körül előadásában, segít az alapoktól tisztán látni. Nem feledkezhetünk meg arról, hogy a sikertelenség fejben kezdődik, így csak el kell dönteni valamit ahhoz, hogy véghez is tudjuk vinni. Képzeljünk el egy olyan világot, ahol a munkavállaló pozitív érzelmekkel megy be dolgozni és élvezi a munkáját, ahol a diák nem lóg el az iskolából és szeret tanulni, és ahol a digitális eszközök és az IKT használata egyszerű és természetes. Damsa Andrei előadásából kiderül, hogy hogyan érhető el ez a felvázolt pozitív világkép a játékosítás és a digitális világ által nyújtott lehetőségek integrálásával. Szeretnéd tudni milyen, ha világszinten ismert márkát építesz online felületeken? Kindli Erna előadásából kiderül, hiszen Erna a Tresorit csapatát erősíti a marketing és pr területén, korábban pedig a Google színeiben is dolgozott már. Mindkét cég esetében saját tapasztalatait osztja meg hallgatóságával. Nemes Orsi kétszeres TED előadó, az Y generáció, azaz a digitális forradalom valódi szakértője. Orsi előadásából kiderül, hogy vajon az Y-ok másképp gondolkodnak, viselkednek-e, mint elődjeik. Lusta, önimádó, öntelt alakok-e, akiket szinte lehetetlen vásárlásra bírni vagy ők alakítják a világot? Nézz bele egy Y generációs fejébe és készülj fel a jövőre! Pogátsnik László már több száz hazai cég különböző online kampányát készítette elő és vitte sikerre, dolgozott például az Origo Üzletrész Direkt divíziójában is, illetve kisvállalati marketingesként keresett új és költséghatékony utakat állomáshelyei számára. Szövegírással, SEO-val, PPC-vel és hírlevelekkel foglalkozó cége a Copywriter.hu, amely azt vallja, hogy a marketing nem költség, hanem lehetőség. A branddé válás design szempontú folyamatába avatja be a közönséget Barnóth Csaba, aki már közel 20 éve dolgozik a reklámiparban, így az online forradalom aktív részese volt. Korábbi ügyfeleinek listája a kis ügyvédi irodától a Fortune 500-as gigacégekig terjed, a HRENKO Art Directoraként pedig kisarculattól a többmilliós kampányokig minden vizuális megjelenésért ő felel. Marczinkó Ági több, mint 25 rendezvényt szervezett eddig. Az 5-10 fős jóga órák, design vásár kitelepülés, startup verseny, 1 hetes nyári tábor, 500 fős telt házas előadásig minden megtalálható a portfóliójában. Előadása során egy konkrét példán keresztül bemutatja, hogy hogyan lehet egy 3 napos eseménynek és a szervezőinek kiépíteni egy olyan hosszan tartó brandet, amely évről évre növelni tudja a márkaértékét. A konferencia napján, a szünetekben természetesen bőven lesz kikapcsolódási lehetőség is, kihasználva a helyszín adta értékeket. Vegyük akár a Peugeot Fábián által felajánlott ingyenes tesztvezetést, a lovas hintózást, a stresszoldó jógát vagy a pihentető masszázst, amit a Shaolin Studio szakembere biztosít vendégeink számára. A különböző programok sora még korántsem ért véget, további információért és a kedvezményes csomagokért érdemes felkeresni a www.digitalbranding.hu oldalt. hrenko-banner
blog