Digital Session: branding az infotainment új formájában
Előfordult már, hogy olyan rendezvényen vettél részt, amely nem olyan színvonalon mozgott, amelyre számítottál? Ha a válaszod igen, akkor érezted már úgy, hogy az esemény előadásai nem azt nyújtották, amit vártál volna, vagy csak túl sok sales mechanizmussal találkoztál a nap folyamán. Mi is tapasztaltuk már ezt!
Mindezek elkerülése végett azonban arra gondoltunk, érdemes lenne egy olyan kezdeményezést megvalósítani, amely során kreatívan ötvözzük a meetupok kötetlen hangulatát, az inspiráló tudásmegosztást és storytellinget. Így jött létre a Digital Session Budapest rendezvénysorozatot, ami egy új közösségi színteret alakít ki, az infotainment egy változatát testesíti meg.
Valódi tudást, igazi storykat osztunk meg!
A Digital Session nem eladásról és ígérgetésről szól, hanem egy olyan délutánról, amelyen a szakmai rendezvények egy új formáját ismerheted meg. Nálunk nem megmondóemberek az előadók, hanem olyan multik, befutott cégek vagy startupok elismert és sikeres szakértői. Az előadások során olyan érdekes információkat tudhatsz meg a brandépítésről, amelyek számodra is relevánsak lehetnek. A 2017. február 28-i rendezvény előadói között tudhatjuk- Takács Ákost, a Red Bull Hungary Marketing Igazgatóját,
- Urbán Zsoltot, az IAAC Senior Growth Specialistjét és
- Pósfai Gábort, a Decathlon Magyarország Managing Directorát.