Dinamikus Facebook hirdetések a mobilokon is
Szeptemberben a Facebook bevezette a dinamikus hirdetéseket a kiskereskedések és boltok optimalizálására. Mostantól, ezek a platform applikációjában is telepíthetőek lesznek.
A Gartner kutatásai alapján, az okostelefonok eladása 9,7%-kal növekedett 2015 második felében, ami abban a félévben a legmagasabb volt. Ez pedig ahhoz vezetett, hogy az ünnepek előtt a Facebook bevezette ezt az újdonságot. Segít a hirdetőknek az alkalmazás telepítésével, hogy dinamikus hirdetéseket hozzanak létre, amely korábban csak a Vállalkozáskezelőből volt elérhető.
Az alkalmazásból telepített hirdetések lehetővé teszik a marketingeseknek, hogy azok akik korábban interakcióba kerültek a termékkel, mostantól kezdve releváns hirdetéseket lássanak a későbbiekben.
Ahhoz, hogy ezek hatékonyan működjenek, a marketingeseknek három dolgot kell figyelembe venniük:
első körben az ügyfelek megtalálása a legfontosabb, akik telepítették ezt az alkalmazást, majd az őket célzó ismétlődő hirdetések elkészítése, és ezeknek a mérése.A Facebook egy posztban jelentette be ezt a funkciót és kifejtette, hogy a vállalkozások használhatják ezt az alkalmazást. Optimalizálhatják az eredményeiket, annak érdekében hogy azonosítsák azokat a fogyasztókat, akik a letöltés után interakcióba lépnek. Jelenleg a Facebook top 100 alkalmazásának 50%-a használ optimalizációt a megfelelő emberek megtalálására. Alkalmazhatsz remarketinget, hogy használják újra, ha már telepítve van. Ez lehetővé teszi, hogy valóban azokat az embereket lehessen elérni, akik érdeklődnek adott dolgok iránt. A Facebook szerint ez egyre kritikusabb lesz, mivel több ember fordul a mobilos vásárlás felé. Te már használod a dinamikus optimalizáció lehetőséget Facebookon?
Ha még több ötletet és inspirációt szeretnél gyűjteni az online marketing és a közösségi média világából, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkba, az Online Marketing Inspirációkba!