Menü

Facebook: egy kis puska a képek méretezéséhez

Sokszor találkozol olyan formátumú képekkel, amelyek nem illenek a Facebook felületére? Ne ess te is ugyanebbe a hibába, kövesd útmutatónkat, hogy minél egyszerűbben eljuthass fogyasztóidhoz! A platformon teljes pontossággal megadható, hogy mely csoportok számára legyen elérhető a hirdetésed, illetve a bejegyzéseid. Akár új vásárlókat szeretnél szerezni, vagy csak saját márkád akarod jobban megismertetni az emberekkel, alakíts ki olyan designt, amely könnyen megragadja célközönséged figyelmét akár kor, lakhely vagy érdeklődési kör alapján. Elragadó vizuális anyagokkal nem lesznek egysíkúak a bejegyzéseid, nem vesznek el az információtengerben. Mindenképpen fontos azonban, hogy bármilyen képes anyagot szeretnél feltölteni a Facebookra, betartsd azokat a szabályokat, amelyeket a felület meghatároz a képek méretével kapcsolatban. Hogy megfelelő méretek között tarthasd posztjaid, bemutatunk egy infografikát, amin minden fontos aránypár megtalálható, pixel mértékegységben megadva. Facebook Ha figyelembe veszed ezeket az értékeket, és ezek alapján készíted el képes, videós vagy link megosztásával egybekötött tartalmaidat, nem fog meglepetés érni a hirdetések ütemezésénél sem.

Kerüljön középpontba márkád a Facebook felületén is egy tökéletes, egységes arculattal!

Amennyiben még több ötletet és inspirációt szeretnél gyűjteni a közösségi média világából, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkba, az Online Marketing Inspirációkba!

The 2017 Facebook Image Sizes Cheat Sheet [Infographic]

blog