Facebook hirdetések a non-usereknek is

Szerző: Csorba Zsanett,
facebook-non-user

Mostantól a hirdetők nem csak azokat tudják megcélozni a reklámokkal, akik meglátogatják a weboldalukat vagy a Facebook hálózatát, hanem azokat is, akik nem Facebook felhasználók. Ez egy fontos lépés a vállalat számára, mivel véget vet az eddig fallal körülvett stratégiának.

Eddig a Facebook hirdetéseket csak azok látták, akik jelen voltak a platformon. A cég mindent tud a felhasználókról, hogy mikor mit csinálnak és eszerint állították be a hirdetéseket, viselkedés és demográfia alapján. De most ez nagy változás mindenki életében, nem csak azoknak akik nem résztvevők, hanem a hirdetőknek is új lehetőségek nyílnak. Ezt a minap Andrew Bosworth a Facebook hirdetési és üzleti platform alelnöke megerősítette:

Ma bővítjük az Audience Network-öt, így a publikálók és a fejlesztők jobb hirdetéseket tudnak készíteni mindenkinek – beleértve azokat is, akik nem is kapcsolódnak a Facebookhoz.

Természetesen ez a fajta követés nem új, a Google már évek óta csinálja. A változás a stratégiákban jelentősen növeli majd a hirdetések mennyiségét, hiszen már nem csak egy adott helyen lehet majd elhelyezni, mert az interneten bárhol megjelenhet a későbbiekben és több embert lehet vele elérni mint valaha, bár ha belegondolunk ez egy újfajta versenyhelyzetet fog majd teremteni a Google-lal.

Ha nem vagy Facebook felhasználó, akkor még azt a lehetőséget is megkapod majd, hogy kilépj a hirdetésekből. A felhasználók pedig majd arról dönthetnek, hogy a Facebookon kívüli hirdetéseket akarják-e látni.

Tehát a Facebook hirdetések a non-usereknek is lassan elérhető lesz. Ez még a jövő, de akkor is érdemes felkészülni, hiszen ez nagyban megváltoztatja a marketing stratégiát.

Amennyiben  szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkba!

Facebook Has Now Started Showing Ads To Non-Users


Ajánlott bejegyzések