Hogy kommunikálj jól webáruházként?
Ahhoz, hogy a kemény munkával megszerzett vevőidet megtartsd, ráadásul újakat is eredményesen vonzhass be a webshopod piacterére, az egyik legfontosabb szempont, hogy megfelelő mennyiségű visszajelzést kapj tőlük. Mivel a legtöbb ember csak akkor lép a tettek mezejére, ha a kapott szolgáltatás átlagon felüli, illetve éppen panaszt szeretne tenni, ezt elérni nehéz feladat. Nincs hozzá azonban másra szükség, mint hatékony kommunikációra.
A céges chat hatékonyságáról már írtunk itt, ami kiváló módszer a fentiek elérésére. Azt azonban nem tudjuk elégszer hangsúlyozni, hogy ha már elindult a kommunikáció, minden esetben, a lehető legrövidebb időn belül reagálj ezekre a visszajelzésekre, vagyis az ügyfelek számára tetsző módon alakítsd a vevőpolitikád.
Mivel a potenciális vásárlóid elsőként a weboldaladdal találkoznak, ezért ezt úgy kell kialakítanod, hogy már önmagában is bizalomkeltő legyen. Ehhez néhány segítő szempont:
- Legyen könnyen áttekinthető
- Legyen könnyen megtalálható minden információ, amelyre a vásárlónak szüksége van a vásárláshoz (például szállítási információk)
- Legyen reszponzív, vagyis bármilyen eszközről elérhető
Kérdésed van? Szeretnél te is céges chatet, esetleg épp webáruház indítása előtt álssz? Fordulj hozzánk bizalommal vagy írj a chaten!