Menü

Így születik a jó business: Együttműködési kisokos – 6. rész

Ügyfél és szakember különválása Sorozatunk utolsó részében arról esik szó, hogy az ügyféltől való különválás milyen tekintetben fontos a projektek lezárását követően. A legtöbb esetben, ha másokkal dolgozol együtt, az egód a legnagyobb ellenséged, ezt ne felejtsd el! NINCSENEK SZEMÉLYES PREFERENCIÁK Ha grafikus vagy, akkor nagyon jól tudod, hogy a design nem művészet. A design problémák megoldása, bizonyos határokon belül. Általában sok megoldás van egy-egy esetben, de a legfőbb kihívás az, amikor a külöböző befektetők azt gondolják, hogy az övék a legjobb. Ekkor a saját meggyőződésed nem igazán számít, mert több opció közül választhatsz, és választasz is.
Néha nekünk kell azoknak lenni, akiknek nincs véleményük és preferenciájuk, így súlyozni tudjuk a többiek gondolatait és meg tudjuk találni mindenki számára a legmegfelelőbb utat a cél felé. – Abby Covert
Egy designer-nek törekednie kell arra, hogy elősegítse a kreatív gondolkodást és biztosítsa, hogy a döntések és a lehetőségek a projekt céljaival egy vonalban haladnak. Nem kell saját magadnak ötletekkel előrukkolnod. Dolgozz csapatban, de mindig Te legyél az, aki kezében ratja az irányítást a tervezési folyamatban. VARÁZSOLJ MÁSOKAT SZEMREVALÓVÁ Amikor az emberek, akikkel dolgozol, főleg a szervezetükön belül, sikeresek, akkor egy lépéssel közelebb kerülsz ahhoz, hogy pozitív változásokat érhess el a szervezet életében. A siker azt eredményezi, hogy az emberek ajánlani fogják a vásárlói tapasztalatuk alapján a legjobban bevált szakembereket. Az is könnyebb lesz számukra, hogy a legjobb termék előállítása érdekében tervező szemmel gondolkodjanak a következő projektjük esetében. Szeretnél tervezni a felhasználói tapasztalattal? Így csinálhatod! 7 blogra HA SZERETSZ VALAMIT, TEDD SZABADDÁ Dave Ruppert 2013-ban a Smashing Konferencián Oxfordban rámutatott egy nagyon fontos dologra. Amikor egyszer végzel egy projekttel, az, hogy utána hogyan viszik azt véghez, nem a te irányításod alatt áll. A mi munkánknak megvan az a szépsége, hogy az ügyfél bármikor módosíthatja az elkészült feladatainkat. Nem lehetünk megszállottak minden apró hibával kapcsolatban, mert így akár vádaskodóan és rossz szájízzel válhatunk el ügyfelünktől.   Minden a kezünkben van Mint grafikusok, szeretünk lélegzetelállító terméket előállítani, ami a vásárló utazását könnyebbé teszi. Próbáljuk kibővíteni a képességeinket, hogy megértsük a felhasználót, úgy, mint a módszereket, amelyek segítenek elfogadható, használható és élvezhető terméket előállítani. Azzal, hogy nyíltan megosztjuk a tudásunkat mindenkivel a design világban, jól felszereltek vagyunk. Felhasználhatjuk a kollektív tapasztalatunkat, tudásunkat és képességeinket az ügyfélkapcsolatainkban is. Segíts az ügyfeleidnek sikeressé válni, mert a sikeres ügyfelek pozitív változást visznek a szervezetükbe. Ez a változás pedig egy jobb tapasztalati tényezőt biztosít a felhasználóknak. Mire vársz még? Menj, kápráztasd el ügyfeleidet!

Amennyiben szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkba!

Client Experience Design

blog