Így zajlott a májusi Online Marketing Inspirációk workshop

Szerző: admin,

Május 11.-én egy napra elfoglaltuk a Google Groundot az Online Marketing Inspirációk workshop rendezvényünkkel. Ahogyan megszokhattátok ismételten új és izgalmas témákat fejtegettünk a kiváló előadóinkkal, akik nagyszerű és lebilincselő előadásokat tartottak a marketing rejtelmeiről, amihez kapcsolódott egy kis HR és cégvezetés is. Az egész napos rendezvényen majdnem 100 résztvevő volt, akik rendíthetetlenül jegyzeteltek és lankadatlan figyelemmel kísérték az előadók monológjait.

Azok akik nem tudtak eljönni kapnak egy kis összefoglalót abból, hogy hogyan is zajlott a 2016-os májusi workshopunk.

Első előadónk az Online Marketing Inspiráció megálmodója, a Hrenko Kft. ügyvezetője Hrenko András volt, aki a landing pagek fontosságáról tartott előadást. A célja az volt, hogy mindenki tisztába kerüljön magával a fogalommal: mi is az a landing page, miért lesz a későbbiekben hasznos, mi kell hozzá? Ha szeretnél jobban elmerülni a landing oldalakban, akkor itt tudsz róla bővebben olvasni.

IMG_9781

Második előadónk munkatársunk, Barnóth Csaba volt, aki a HRENKO Art Directoraként a brandekről tartott előadást. Prezentációjába egy kis játékot is vitt: Nyissunk együtt egy pizzériát címmel! Első hallásra könnyűnek tűnhetett ez a kis felszólítás, de miközben egyre részletesebben átrágtuk magunkat, hogy mikre is kell figyelni a feladat nehezebb lett. Az első és legfontosabb egy brandnél, hogy kiket akarunk megcélozni, ki a célcsoportunk? Csaba, mint designer nem tudta szó nélkül hagyni a logók fontosságát, de végül a fő arculati elemek mind szóba kerültek.

IMG_9785

Harmadik, visszatérő vendégünk, Bedi Viktor volt az egyik legnagyobb stock ügynökség az 123RF képviseletében érkezett. Mesélt a vizuális elemek fontosságáról, hiszen az egyik legfontosabb kérdés napjainkban, hogy milyen a jó kép? Annyit most biztosan megtudhatott mindenki, hogy: “Nincs rossz kép!” Előadása közben elmondta, hogy a képek egyre inkább átveszik a stafétát az írással szemben és ahogy haladunk ez csak erősödni fog, gondoljunk csak bele, szinte mindent emojival fejezünk ki! Természetesen szóba került az is, hogy mi számít jogtiszta képnek, és a stock fotók fontosságára is felhívta a figyelmünket.

IMG_9787

Negyedik előadónk Kelemen Attila a ProSelf International Inc. ügyvezetője, aki  nem csak megbecsült ügyfelünk, de kitűnő előadó is, amit most sokan megtapasztalhattak. Előadása alatt kitért a nagy társadalmi változásokra, hogy ez miket okozott a munkakeresők szempontjából. Olyan gondolatokat osztott meg, amik gyakran megfordulnak még a mi fejünkben is: “Mi lesz azután, ha elvégeztem az egyetemet?” A megfejtést mindenki tudja, de a cégek mégsem foglalkoznak ezzel, rengeteg tehetséges fiatal marad majd munka nélkül. Majd áttért arra, hogy milyen a jó cégvezető és hogyan kommunikál az emberei felé. Megoszt-e velük lényeges információkat vagy csak annyit közöl, hogy “Ma 6-ig maradsz! Miért? Mert!”. Az előadás lezárásaként hangzott el az egyik legfontosabb mondat:

Kedvesnek lenni Menő!

IMG_9789

A második blokkunk utolsó előadója Kucsera Péter volt a hrMODUL-tól. Attila előadására is reflektálva beszélt a céges kommunikációról. Véleménye szerint az itthoni cégek többsége rosszul toboroz munkaerőt, de Péter a Google példáján keresztül megmutatta, hogy egy pozíció folyamatosan lehet nyitott, hiszen az utolsó pillanatban való kapkodás helyett jobb előre gondolkodni.

IMG_9791

Harmadik blokkunkat Mészáros Róbert nyitotta, aki a Látványügynökségtől jött. Ahogyan Csaba elkezdte a brand építés fontosságára felhívni a figyelmet, úgy Róbert kitért az arculatépítés fontos elemeire, amit már az öltözködésén is láthattunk. Akik nem voltak ott, azoknak elmondjuk, hogy olyan ingben jött, amelyre rá volt hímezve a Látványügynökség neve. Arculati szempontból fontos megmutatni, hogy ki hova tartozik és mit közvetítünk kifelé. Kedvenc példánk is említésre került a Pepsi és CocaCola vizsgálata, hogy az alanyok bekötött szemmel melyiket választanák? A válasz a Pepsi! Amikor tudatosan kellett cselekedniük, akkor pedig a CocaCola nyert.

IMG_9793

Egy új előadónk érkezett Barátfalvy Sándor személyében, aki a SEO fontosságáról beszélt. Példánknak a mi cikkünk szerepelt, ahol minden egyes kis dolgot kiemelt, hogy mi miért fontos a keresőoptimalizálásban.

Másik visszatérő vendégünk Pogátsnik László a Copywritertől, aki arról beszélt, hogy egyes online marketing eszközök mikre jók és milyen eredményeket lehet tőlük várni a későbbiekben, kiket érdemes megszólaltatni, hogy eredményt érjünk el. Az alaposság kedvéért végül az általunk is oly sokszor használt rövidítések értelmezésében is nyújtott egy kis segítséget: AV, UV, CPM, CPV, CT, CPC.

IMG_9798

A napot pedig Lévai Ricsi zárta, aki beavatott minket a Facebook legutóbbi újításaiba. A példái során mélyebb betekintést nyerhettünk a változtatásokba és felhívta rá  figyelmünket, hogy bár az újdonságok kihívás rejtenek, mégis olyan lehetőségek, amiket érdemes felhasználni a marketinges tevékenységünk alatt, gondolunk itt a Facebook Live és Lead használatára például.

IMG_9804

Az egybegyűlteknek még egyszer nagyon szépen köszönjük az egész napos részvételt! Őket és az eddig távol maradókat is szívesen várjuk legközelebb a Google Groundon vagy a jóval szűkebb körű webmarketing képzésünkön!

trening-01


Ajánlott bejegyzések