Menü

Instagram Stories - legyél felejthetetlen az üzleti életben is

Szeretnél egy kicsit egyedibb lenni? Akkor az Instagram Stories neked való, hiszen olyan eseményeket vagy pillanatokat oszthatsz meg, amelyekről tudod, hogy az oldaladra látogatókat azonnal megmosolyogtatja majd. Sok üzlet először tart az Instagram használatától, pedig minden csak idő kérdése. Meglátod, hamar belejössz! Rengeteg kiaknázatlan lehetőség rejlik benne és itt az ideje annak, hogy egy kicsit felpörgesd az eseményeket!

Nézzük, mi az az öt alapvető dolog, amivel kezdőként nem lőhetsz mellé:

1. Mutasd meg egy napodat

Az Instagram Storieshoz használhatsz állóképeket és videókat is, csak rajtad áll, hogy melyiket alkalmazod. A felvételeknek nem kell látványosnak lenniük, viszont az egyik legjobb módszer arra, hogy megmutasd a közönségednek, hogy mik történnek napról-napra az üzletedben. Egy New York-i étteremben, az Union Fareben jól használják a videós lehetőséget, hiszen folyamatosan tájékoztatják a követőiket informális feliratokkal. A nézők láthatják a helyiség belsejét, illetve az ízletes ételeket. Egy biztos, éhesem sosem szabad Instagramon ételek képeit nézegetni! Instagram Stories Az Instagram Stories létrehozása nagyon egyszerű! Miután a főképernyőre jutottál nincs más dolgod, mint az alul lévő levő középső gombot lenyomva tartani, hogy létrehozd a videód. Instagram Stories Miután ez megtörtént, egyszerűen csak fel kell töltened feliratozva vagy anélkül, ezeket el is tudod helyezni úgy, ahogy az neked tetszik. Egy kis kreatívítás és szabadkezűség az insta fejlesztőitől! Az egyik legjobb dolog mégis, hogy ezek gyorsan és spontán elkészíthetőek.

2. Hosszú blogok helyett mini cikkek

Egy új módot keresel, hogy megmutathasd a közönségednek a cikkedet? Az Instagram Stories segítségével rövid útmutatókat készíthetsz a szerzeményedhez. Rengeteg felhasználó keres egyszerű leírásokat főzéshez és dekorációs ötletekhez, egyéb háztartási témákhoz és hála az új lehetőségnek, az ilyen információkat emészthetően tudod tálalni a követőidnek. A Real Simple életmódmagazin a sűrített változatait is publikálja. Ezek a mini cikkek már az elején elmondják a hasznos információkat anélkül, hogy meg kellene fejtened a képeket. Természetesen ezek a fotók kattintás után a honlapra visznek. Mielőtt te is belevágnál egy hasonlóba nézd meg, hogy milyen tartalmat teszel közzé. Ezeket diaként is beállíthatod, így sokkal nagyobb vizuális élményt fog nyújtani. Instagram Stories

3. Élő adás

A Facebook Live egy újabb közösségi média eszköz, amelyet számos vállalat használ. Gondoltál már arra, hogy ötvözd az Instagram Storiessal? Értesítsd az embereket Instagramon arról, hogy hamarosan élő adásod lesz, ezzel még több kíváncsi szemet csábíthatsz oda. A Food Network a Facebook Live-ot használta, hogy reklámozza, hogyan készülnek Amorinoban a fagylalt rózsák. Egy egyszerű képet posztolt rajta egy felirattal, hogy a követők ezt hol tudják majd megnézni. A történet felkeltette az Instagram közösség érdeklődését és rengetegen átmentek a Facebookra, hogy ott megnézhessék a teljes videót. Instagram Stories

4. Mutasd meg a terméked használat közben

Reklámozásra is nagyszerű lehetőség a Stories, hiszen élesben mutathatod meg a termékedet, minden trükk nélkül! Prezentáld követőidnek, hogy hogyan lehet őket használni vagy miket csinálhatnak vele, ha megveszik! A Vitamix egy népszerű turmixgép márka, ami arra használja az instát, hogy megmutassa, hogyan is működik a szerkezet. Inspiráló finomságok mutatnak be a konyhából élőben. A nézők láthatják a termék működését és ötleteket kaphatnak, hogy hogyan is kell őket kezelni. Instagram Stories Néhány tipp a Vitamix oldaláról: figyelj az árnyalatokra, mert egy jól megválasztott szín mindig ütős lehet. Vedd figyelembe, hogy a terméked vagy márkád milyen színeket használ. Ezt a későbbiekben posztolás előtt állíthatod be a színpalettán. Instagram Stories

5. Ünnepelj

Kombinálj interjúkat és különböző elemeket, amivel egy történetet mesélsz el, hogy kiemeld a vállalatod mérföldköveit. A Southwest Airlines létrehozott egy hosszú Instagram Storiest a 737-500-as repülőgépeknek. Instagram Stories Ha neked is hamarosan évfordulód lesz, mint a légitársaságnak és szeretnéd kiemelni, akkor te is használd a Storiest! Kérdezd meg az ügyfeleket, alkalmazottakat a cég legjobb emlékeiről.

Konklúzió

Ha eddig használtad, de nem értél el vele semmit a közönségednél, akkor itt az ideje, hogy újragondold a stratégiád. Az öt példa rengeteg lehetőséget rejt magában és segít abban, hogy megtaláld a hangodat a zajban. Az Instagram Stories használata nem csak jól tájékoztat az új social mediás trendekről, de elég jó ahhoz is, hogy alkalmazd a saját üzletedben. Te mit gondolsz róla? Kipróbálod?

Amennyiben szeretnél további ötleteket és inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkba, az Online Marketing Inspirációkba.

5 Ways to Use Instagram Stories for Business

blog