Menü

Marketingautomatizálás - Dolgozz úgy, hogy időt spórolsz vele

Ha foglalkozol online marketinggel, biztosan sokszor kapod magad Te is azon, hogy apróságokra megy el az idő. A hírlevelek megszerkesztése, rendszeres küldése és optimalizálása, egy-egy sablon összeállítása vagy a kapcsolati listák felügyelete elengedhetetlen folyamatok, de olyan részletesek és annyira gyakran van rájuk szükség, hogy rengeteg időt emésztenek fel. Örülnél, ha tudnánk rá megoldást? A marketingautomatizálás az.

A marketingautomatizálás csodája

Sok esetben az e-mail marketing egy, a szokásosnál összetettebb rendszeréről van szó, de olyan komplex koncepcióvá is fejleszthető, ami a cég igényei alapján automatizálja az online marketing és sales folyamatokat, integrálja a CRM-et, követi a felhasználókat, sőt a közösségi médiával is szoros kapcsolatba hozható. A sor pedig korántsem ér véget, de beszéljünk inkább arról, hogy milyen szoftverrel lehetséges mindez?
Nem túlzás azt állítani, hogy a marketingautomatizálás évekkel hosszabbíthatja meg az életed - raknánk smileyt, de ez teljesen komoly! A fent elsorolt időhúzó folyamatok nagy részét spórolhatod meg, ha egyszer időt szánsz arra, hogy rendet teszel a fejedben, átgondolod a marketing folyamataidat és kicsit ráncba szeded a különböző e-mail listáidat, végül pedig belekezdesz a marketingautomatizációba!

automation-screen1b

Majomkodás helyett Active Campaign

Az ehhez kapcsolódó, és lehető legjobb eszköz, az Active Campaign Magyarországon is kezd egyre ismertebbé válni, hiszen tényleg fantasztikus szoftverről beszélhetünk. Korábban mi is a MailChimpre szavaztunk, de az Active Campaign új dimenziókat nyitott. A lehetőségek felismerésével párhuzamosan szinte egyből a hivatalos viszonteladói is lettünk, sőt kétnapos rendezvényünk részeként, itthon elsőként tartunk majd egész napos képzést a rendszer ideális használatáról. Amit fontos tudni, hogy a többi, hasonló rendszerhez képest az ára is nagyon kedvező, főleg a tudásához viszonyítva. Nagyon könnyen megtanulható, persze minden kezdet nehéz és érdemes az elején nekifeküdni, de hamar bele lehet jönni és ha rendesen karban tartod a dolgokat, a havi vagy heti szintű ráfordítás tényleg a minimumra csökkenthető. Csodásan hangzik ugye? Három tévhitet azért oszlassunk el! 1. Egyszer kell csak megcsinálni Erről már írtunk, de nem tudjuk elégszer hangsúlyozni! A sikeres marketingautomatizálás érdekében folyamatosan kell vele foglalkozni, ám ha így teszel, a korábbi időráfordításod töredékét emészti majd csak fel. 2. Ez ilyen robot dolog Nos, személy szerint mi várjuk ezeket az időket, de egyelőre még nem jött el. Úgy, mint sok más munka, természetesen ez is igényel emberi tényezőt, de a neheze nem rád marad. Jó hír viszont, hogy sokkal inkább a célközönségednek tudsz majd kommunikálni, hiszen a szoftver segítségével olyan dolgokat tudsz úgy közvetíteni, ami őket valóban érdekli. 3. A spam mappa fenyeget Sajnos a mai napig valós gond, hogy a rosszul felépített e-mail listákon keresztül egyenes az út a levélszemét mappába. Amennyiben viszont jók a listáid, karban tartod őket és valós adatokon alapulnak, nincs mitől tartanod. Az Active Campaign ráadásul abban is segít, hogy a tárgy mező kitöltése ne legyen túlságosan spam szagú. +1 A marketingautomatizálás drága Kérdezhetnénk, hogy mihez képest, de igazából nem, egyáltalán nem drága. A szoftvernek természetesen van díja, de hosszú távon a többszörösét fogja behozni, és ez nem költői túlzás!

Mit szólsz?

Ha van bennünk valami közös, akkor biztos felkeltettük az érdeklődésed. A jó hír az, hogy ezúttal nincs szükség további blogbejegyzések olvasgatására és az autodidakta önképzés bevetésére, elég ha eljössz a már említett workshopunkra!
  • Részletesen bemutatjuk majd a szoftvert
  • Közösen megoldunk egy valós projektet
  • Foglalkozunk a tartalommarketinggel
  • És annyit kérdezel, amennyit csak szeretnél!

Nézd meg a rendezvény weboldalát (ami a már említett konferencia és a workshop részletes programját is tartalmazza) és jelentkezz még időben, hogy ne maradj le a jövőről!

konferencia

blog