Mennyit tud rólad a Google? Infografika
Kezdjük rögtön az elején: Bár a Google annak idején egy kis webes keresőmotornak indult, ma már a legnagyobb “big data” vállalat. Ez annyit jelent, hogy napjainkra már nem egy webes kereső cég, de nem is egy technológiai vállalat, mint ahogyan azt sokan gondolják. A vállalat elsődleges célja mostanra a hirdetések értékesítése lett, így minél többet tud a felhasználóiról, annál többet tud rajta keresni.
A Google tudja, hogy mit gondolsz:
- Mi az érdeklődési köröd
- Mire van szükséged
- Miben hiszel (politikai és vallási értelemben is)
- Hol szoktál írni?
- Mit olvasol?
- Mit szoktál nézni?
Amennyiben érdekesnek tartottad a cikket és szívesen tudnál meg többet a webmarketing titkairól, akkor gyere a Google Groundon lévő workshopunkra, az Online Marketing Inspirációkra!