Minőségi Facebook Canvas hirdetések

Szerző: admin,
facebook-canvas

Szeretnél több Facebook felhasználót elérni? Hallottál már a Canvas hirdetésről, de nem tudod, hogy tényleg használna-e? A válaszunk az, hogy igen! A Facebook Canvas lehetővé teszi, hogy olyan interaktív mobil hirdetéseket hozz létre, amik úgy működnek akár a landing page-ek.

Miért jók a Facebook Canvas hirdetések?

Facebook Canvas egy olyan eszköz a hirdetőknek, ami kifejezetten a mobil platformokra lett felépítve. Segítségével a felhasználók megnézhetik a képeket, videókat és megismerkedhetnek a céged történetével. Ráadásul miközben a legtöbb interaktív média a lassabb a betöltődési idő miatt aggodalomra ad okot (az emberek türelmetlenek, így megunják) a Canvas hirdetések kattintás után azonnal elérhetővé válnak.

A Canvas-ban nem lesz változás a hirdetési költségek tekintetében sem, és természetesen ez sem igényel kódolási ismereteket. A hirdetések magával ragadóak, így az oldalon nincs semmi más, ami a felhasználó figyelmét elterelné.

Így használd a Facebook Canvas hirdetést:

Nagyon fontos, hogy organikusan is terjedő Canvast a bejegyzéseknél tudsz létrehozni, méghozzá a Fénykép/videó lehetőségre kattintva; meghirdetni pedig a Power Editorban van lehetőség!

Facebook Canvas

Érdekesség, hogy a sikeresség mérésére két új mérőszámot is bevezettek: a Canvas megtekintés átlagos idejét és a Canvas megtekintés átlagos hosszát, de ezek mellett a korábbi mutatók is használhatók az értékeléshez.

Így turbózd fel:

1. Kiegészítő videók szövegekkel és képekkel

Lehetőséged van arra, hogy a képeket megjelenítsd carousel formában, amire a Facebook már tavaly benevezett. A Canvas hirdetésben, akár öt különböző képet is felvehetsz. Jó hír, hogy a Facebook azon is gondolkozik, hogy ezt a videókkal, hogyan tudná megoldani.

minőségi Facebook Canvas hirdetések

Jelölj ki egy terméket és találd meg azt a fogyasztói kört, akiket ez érdekelhet. Egy valóban lebilincselő Canvas hirdetés azonnal magára vonja a figyelmet és bevonja a közönséget, ezáltal nő az esély az értékesítésre.

Te is felhasználhatod a videó tartalmakat. Például létrehozhatsz egy olyan videót, amely kiemeli az alapvető márka elveidet, vagy  kiemelheted a cégedet, hogy a fogyasztók körében még jobban elterjedjen a márkád.

2. Mondj el egy történetet videók segítségével

A Facebook maximum két perces videót tesz lehetővé, de ezt  kis részekre is lebonthatod. Az egyik ilyen taktika, hogy 15-20 másodperces szösszeneteket teszel csak közzé. Lehet, hogy azok a klipek, amelyek rövidebbek, sokkal inkább felkeltik a közönséged figyelmét, mint a hosszabbak. A rövidségével megadja azt a lehetőséget, hogy közben nyugodtan megnézze a látogató az oldalad többi részét. Ez egyfajta rugalmasságot ad majd, hiszen sokkal könnyebb lesz a közönségedet irányítanod.

3. Magával ragadó tartalom

A videók segítségével két dolgot is kihasználhatsz egyszerre: a látványt és a szavakat. Fontos, hogy az eredetiség és őszinteség találkozzanak. Építsd fel úgy a videódat, hogy valamiféle érzelmet váltson ki legyen ez vicces, őszinte vagy valamilyen izgalmas lehetőséget nyújtson. Figyelj arra, hogy a nyelvezet egyszerű legyen és soha ne használj szakszavakat a videódban és természetesen a szöveg alatt a releváns kép menjen!

4. CTA

Nem lesz meglepő, de ahhoz, hogy ténylegesen cselekvésre ösztönözd a felhasználót, meg kell neki mutatnod, milyen lépéseket kell tennie, hogy elérje a terméked vagy szolgáltatásod. A Canvas segítségével ezt a gombot te magad szerkesztheted meg, akár több CTA gombot is tehetsz bele, attól függően, hogy mit szeretnél elérni.

minőségi Facebook Canvas hirdetések

Az élen a L’Occitane hirdetései állnak, általában 2,3 millió ember nézi a Cavason
keresztül a reklámokat, mielőtt rákattintanak a CTA-ra.

5. Találd meg mi érdekelheti a közönséged

Fontos tudni, hogy kik az ideális ügyfelek. Milyen értékeik vannak? Hol élnek? Mit akarnak csinálni? Használd ki a Facebook célzási lehetőségeit. Válaszd ki a megfelelő közönséget vagy találj egy új csoportot.

6. Kampánymutatók

Mindig tartsd szem előtt a hirdetési kampányaidat az Analytics segítségével. Mivel a Canvas lényegében egy speciális típusú mobil hirdetés, hozzáférést kapsz a Facebook analitikájához.

Ezek a számok segítenek majd eldönteni, hogy jól választottad-e meg a közönséged és segít észrevenni, hogy a hirdetésekben esetlegesen még mire figyelj.

Ezeket a teszteket összevetheted más mérésekkel, hogy megtudd min kell javítanod a jobb elérés érdekében, és hogy hogyan érd el, hogy kattintsanak az emberek.

minőségi Facebook Canvas hirdetések

 

Konklúzió

Mivel a mobil és a video egyre  meghatározóbb az interneten, a marketingesek keresik a módját, hogy minél hatékonyabban tudják ezeket felhasználni. Éppen ezért a Facebook azt tervezi, hogy 2016 második felében bővíti a Canvas hirdetéseket az  Instagramon is, így hamarosan több platformon lesz lehetőséged elérni az embereket.

Nos, mi első körben jobban örülnénk a jelenlegi rendszer tökéletesítésének, ugyanis az első Canvas posztunk elkészítésénél számos hibával találkoztunk. Te próbáltad már?

Ha  szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkba!

How to Create Quality Facebook Canvas Ads


Ajánlott bejegyzések