Reszponzív weboldalak – 2. rész

Szerző: Hrenko,
www.engadget.com_-300x225

Miért van szükséged reszponzív weboldalra? Bár már évekkel ezelőtt megjelent a reszponzív webdesign, hazánkban még nem elterjedt ez a technológiai megoldás, tehát mindenképp versenyelőnyt jelenthet a piacon. Emellett költséghatékony, ugyanis elegendő egy weboldalt készítened, amely minden hordozható eszközön ugyanazt az élményt nyújtja látogatóid számára. A reszponzív design lényege, hogy az oldalad minden kijelzőmérethez rugalmasan alkalmazkodik, és a megfelelő felbontásnak megfelelően rendezi el az oldal elemeit.

A mobilos, táblagépes internetezők száma idehaza is folyamatosan emelkedik. A reszponzív, mobilbarát megjelenés képes biztosítani, hogy a látogatók mindenfajta készüléken a legmegfelelőbb élményt kapják – ez segít javítani a konverziókat, és megtartani az ügyfeleidet. Ha még több, és még elégedettebb látogatót szeretnél magadnak, akkor reszponzív módon kell kialakítanod az oldalad! Ezeknek a szájtoknak a tervezése nem egyszerű, de a HRENKO Web Solutions csapata rutinos benne: az elmúlt években több mint 50 ilyen webszájtot alakítottunk ki ügyfeleinknek.

Blogbejegyzésünk 1. részének folytatásaként bemutatunk további  inspiráló, reszponzív weboldalakat. Kattints a képekre, és az oldalak megnyílnak a böngészőben! A reszponzív viselkedést úgy tudod kipróbálni, ha megtekintés közben változtatod a böngésző méretét, így látható, ahogy az oldal elemei átrendeződnek – vagy nyisd meg ugyanazt az oldalt a számítógép mellett mobilon, táblagépen is.

www.time_.com_-300x225

mashable.com_-300x225

www.engadget.com_-300x225

 

Felkeltettük érdeklődésedet? Szeretnél még több információt szerezni? A HRENKO Web Solutions kreatív csapata örömmel válaszol minden kérdésedre. Vedd fel velünk a kapcsolatot!


Ajánlott bejegyzések