Menü

Színes márkaépítés az Instagram használatával

Mutatunk 10 ötletet az Instagram márkaépítés elkezdéséhez, amikből képes leszel ihletet meríteni és felhasználni saját márkád létrehozásához. Találd meg a profilodhoz illő filtereket A nagyszerű Instagram brand létrehozásához szükséges, hogy találj magadnak néhány olyan konstans filtert, amit a képeid többségén használhasz. Ezáltal akik áttekintik profilod, egybefüggő, azonos benyomás keltő, hasonló képeket fognak látni.

Találd ki a márkáddal azonosítható színeket Találd meg azokat a színeket, árnyalatokat amiket képes vagy a termékeiddel, szolgáltatásaiddal összhangban alkalmazni, mert arra emlékeztetik a felhasználókat vagy éppen jó kontrasztot alkotnak. Példaként nézd meg a Drybar profilját, akik sárga színek alkalmazásával hangolják össze képeiket, és ezáltal egybefüggő hírfolyamot hoznak létre.

Próbálj olyan témát létrehozni ami több színből tevődik össze Az előző ponttal ellentétben, mikor különböző hírfolyam népszerűsítő ötletekről beszélünk, arra is kell gondolnod, hogy lehet hogy nincs arra szükség, hogy megragadj egy adott színnél vagy színvilágnál. Nyugodtan kreálhatsz több különböző színpalettát, de figyelj oda arra, hogy képeidet valószínűleg jó előre meg kell tervezned ahhoz, hogy jól tudd összhangba hozni a hírfolyamodat és ne legyenek szembetűnő eltérések.

Figyelj oda a betűstílusodra Amennyiben a képeket desktopon szerkeszted és szöveget is teszel rájuk, fontos figyelembe venned a tipográfiát is. A márkádhoz illő megfelelő betűtípus alkalmazásával elérheted azt is, hogy az emberek észrevegyék az összhangot, és lenyűgözd őket a hírfolyamod kohéziójával.

Emeld ki képeid illusztrációk használatával Míg azokat az eszközöket amiket az Instagram ajánl szeretünk, és bátran tudjuk is használni, sok esetben nem bizonyulnak elegendőnek, hogy teljes mértékben kiegészítsük és egyedivé tegyük a képeket. Csak nézzük meg a Starbucks profilját annak szempontjából, hogy milyen jelleggel használják az illusztrációkat képeiken, és ezáltal milyen kiemelkedő összhangot képesek létrehozni. Legtöbb esetben nem is szükséges a képekre írni vagy kiegészíteni alakzatokkal, elegendő az ha csak néhány kicsiny szimbólummal látjuk el őket.

Csinálj a márkádnak sablonokat Hozz létre egy, vagy néhány sablont, amit folyamatosan fel tudsz használni. Ezek felhasználásával képes vagy megegyező alappal rendelkező idézeteket közzétenni, amik nagyban segítik a szerkesztési folyamatot leegyszerűsíteni. A Sephora fiókja alatti képeken láthatjuk azt, hogy milyen hangulatot és látványt képesek kiváltani a hasonló sablonjaik használatával.

Ágyazd be a márkád a képekbe A Taco Bell példája alapján megfigyelheted ők milyen könnyedén hoznak létre olyan tartalmakat, ami rájuk utal, de nem tolja egyenesen mások képébe. Ez egy egyszerű ötlet, de ha márkád logóját alkalmazod a képeken, azzal elősegítheted, hogy leendő ügyfeleid egyszerűbben felismerjék a képeidet. Továbbá amennyiben mások megosztják képeidet, szintén nagyobb eséllyel fogják megtalálni a profilod és márkád.

Gondolkozz kollázsokban Abban az esetben, ha több képet szeretnél egyszerre megosztani egy eseményről, termékről vagy bármi másról, a kollázs tökéletes eszköz arra, hogy ezeket a képeket egyszerre egy képben, rendezetten tüntesd fel és tedd közzé. Emellett a kollázsok izgalmasak, rendezetlenek de egyben rendezettek is, míg minden ami fontos egyben fellelhető rajta. Tulajdonképpen egy vizuális információ extázist idéznek elő egyetlen egy kép mivoltában. Ennek megértéséhez nézd meg a Converse profilját, és látni fogod milyen mennyiségben képesek képek sokaságát megosztani egyszerűen kollázsokba tömörítve.

Tedd az adataidat is vizuálissá Gyönyörű filteres képek mellett, az Instagram arra is hasznos, hogy megoszd rövid, tömör formáját az általad közölni kívánt információkról, adatokról, eredményekről egyaránt. Úgy, mint egyszerű statisztikákról, kimutatásokról, ahogy az NFL is teszi.

Videóid kezdőképe legyen meghatározó Az Instagram videók felhasználása nagyszerű módja annak, hogy bemutasd a márkáddal kapcsolatos innovatív, lenyűgöző vagy éppen humoros folyamatokat. Ahhoz hogy hírfolyamod összhangját fenntartsd, nem csak arra fordíts időt, hogy kiemelkedő minőségű videókat készíts, hanem arra is, hogy a képek amik megjelennek a videó kezdőképeként összhangot alkossanak. Ez a megoldás fel fogja kelteni a követőid figyelmét, és nagyobb nézettséget tudsz generálni. Az Oreo példája alapján láthatjuk, hogy milyen nagyszerű hatást érnek el ezzel a megoldással.

10 Simple ways to instantly jazz up your brand's Instagram feed

 
blog