Változik a Facebook Ajánlatok működése

Szerző: Csorba Zsanett,
facebook

Előfordult már, hogy használtad a Facebook Ajánlatokat, azért, hogy több embert érj el? Nos, ha ez a fajta tapasztalat sokkal inkább kiábrándító volt, mint mesés, akkor csak tudatjuk veled, hogy nem te voltál az egyetlen, aki így járt. Ezért a Facebook újított az Ajánlatok funkción!

Ez nem csak egy sima “ráncfelvarrás”, hiszen a cég bejelentette, hogy új funkciókkal bővül az Ajánlatok, amely azt jelenti, hogy a hirdetési egységek és az oldalak lehetőségei bővülnek. Ezek pedig mind a mobilra épülnek. Újfajta áramvonalas mobil élményt szeretnének nyújtani a felhasználóknak, ezzel megkönnyítve a mindennapokat. Mostantól kezdve a hirdetők is megoszthatják mobilon a kedvezményeket és akciókat és lehetőségük lesz beállítani, hogy mennyi ideig futhatnak az ajánlatok és kik láthatják őket. Ezzel sokkal könnyebben nyomon lehet majd követni a hirdetéseket!

Online és áruházi Ajánlatok

A vállalkozások két Ajánlat típust hozhatnak létre. Az egyik az online, a másik pedig a bolti. Ezeket kétféle módon lehet majd megosztani. Az Ajánlatok hirdetése vagy az oldal hozzászólások megjelennek mobilon és az asztali kezdőlapon egyaránt, még karusszel hirdetések formájában is! A hirdetők most optimalizálhatják a az online Ajánlatokat, azoknak akiknél a legvalószínűbb, hogy vásárolnak majd az oldalukon. Továbbá, a vállalkozások ellenőrizhetik ezeket az Ajánlaton belüli hirdetéseket és figyelhetik a jelentéseket, hogy milyen eléréseket produkáltak.

facebook

Új Ajánlatok 

Ha egy üzleti poszt a régi vágású módon lett felajánlva, akkor sem kell kétségbeesni, hogy az emberek látni fogják. A felhasználók mindig a legújabb ajánlatokat kapják az oldalon specifikusan. Ezen kívül a követőknek lehetőség lesz könyvjelzőt használni azoknak az ajánlatoknál, amelyek érdeklik őket:

ezzel a lehetőséggel az emberek könnyen elérhetik majd az ajánlatokat a könyvjelző segítségével és egy pillanat alatt megtalálhatják azt, ami érdekli őket. Itt lehet választani, hogy QR kód beolvasása után fog mindez történni vagy egy becsekkolással.

Ez azért jó módszer mert senkinek sem kell extra információkat megjegyezniük a vásárlás során!

Ajánlat emlékeztetők, külön ajánlat kódok vagy vonalkódok

A felhasználókat emlékeztethetjük az általuk igényelt ajánlatokról. A Facebook értesíteni fogja őket, ha egy ajánlat a lejárathoz közeledik és jelezni fog, amikor bejelentkeznek gépről vagy mobilról.

facebook

Végül a Facebook lehetőséget kínál a külön kódokra vagy vonalkódokra a követőknek. A cég így mindenkinek egyedi ajánlatú kódokat tud szolgáltatni, amelyekkel nem fogják széthúzni az embereket.

Az online Ajánlathirdetések már elérhetőek, de a bolti hirdetések is hamarosan napvilágot látnak, ezért jobb, ha előre felkészülsz!

Amennyiben  szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkba!

Facebook Upgrades Its Ads And Page Posts For Offers


Ajánlott bejegyzések