Menü

A világ legjobb marketing felületei közelebb vannak, mint gondolnád!

Mitől lesz valami a világon a legjobb? Főleg a folyamatosan változó és a trendeket észveszejtő gyorsaságban váltogató marketing világban?! Minden szkeptikus ezt a kérdést teszi fel először, de ha az alábbiakat vizsgáljuk, nem nehéz belátni, hogy itt bizony nincs vita és kicsit sem túlzás a magasztos jelző:
  • Évi tízmilliós, folyamatosan növekvő forgalom
  • Szegmentált közönség
  • Fizetőképes célcsoportok
  • Hight-tech megoldások
  • Offline felületek
  • A befogadók elérése egy felfokozott érzelmi állapotban
  • Könnyű befolyásoló erő
  • Kitelepülési lehetőség
  • Dinamikus kivitelezés
  • Automatizált folyamatok
és még sok minden más, folytathatnánk a sort, de az eddigiekből is biztosan van legalább egy-két olyan, ami a számodra is érdekes. A kérdés már csak az, hogy hol találhatók meg ezek a marketing felületek, ráadásul egyszerre?

untitled-design-28

A repülőtéren!

Gondolj csak bele: éppen utazol, ami már eleve egy felfokozott állapot. Örülsz, izgulsz, bosszankodsz, reménykedsz és még millió féle képpen érezheted magad, egy a lényeg - bizony befolyásolható vagy, hiszen mikor engednél meg magadnak egy kis luxust, ha nem épp utazáskor. A legtöbb emberre biztosan igaz, hogy a repterek atmoszférája befolyásolja a költési kedvet és olyakor annak méretét is. Holott mindannyian tudjuk, hogy a terminálok jócskán túlárazott termékeit a belvárosban fillérekért megkaphatnánk, de van abban valami speciális feeling, hogy ott vásárolsz. Ez az, amiért sokan hajlandóak hagyni magukat elcsábítani és mélyebben a zsebükbe nyúlni. Ugyanilyen fontosak azok a szituációk, amiket valószínűleg te is átéltél már az utazások során: sürgősen szeretnél eljutni a szállásodra, gyorsan enni valamit, esetleg a pakolásnál tönkrement a poggyászod és szeretnéd pótolni, eszedbe jutott, hogy otthon hagytál valami fontosat és nem tudod hol szerezhetnél be helyette másikat. Mi segíthet ilyenkor? A jól célzott, érkező oldalon elhelyezett hirdetések, amik segítenek megoldani a problémádat! A poggyászkiadás területén elhelyezett látványos és kiválóan célzott kreatívok pont ott találják el a potenciális ügyfelet, ahol épp szüksége van rá. Fordítsuk is meg a helyzetet: hirdető vagy, aki helyi vállalkozást hirdetne, kifejezetten kapcsolódik a terméked az utazáshoz, gasztronómiával vagy szórakoztatással foglalkozol, esetleg azonnal beszerezhető terméked van? Vagy pont olyasmi, amire ahogy már említettük, inkább különleges alkalmakkor vevők a vásárlók? Globálisan szeretnél brandet építeni? Kitelepülnél vagy éppen azonnal módosítató, digitális megoldások érdekelnek? Jó helyen vagy!

Itt jön képbe az IAAC

A Budapesti Nemzetközi Repülőtér és az International Airport Advertising Corporation (IAAC) szerződése értelmében az IAAC kapta meg az összes kültéri and beltéri repülőtéri reklámfelület értékesítésének jogát. A társaság széleskörű nemzetközi repülőtéri tapasztalatokkal rendelkezik, és innovatív megközelítésével nyerte el a Budapest Airport tetszését. 2017. március 1-én lépett hatályba a szerződés, amelynek értelmében a repülőtérre vezető bekötő utak mentén, a parkolókban, a terminálok belső tereiben, valamint a légi oldalon található összes repülőtéri hirdetési felület üzemeltetésének és értékesítésének jogát az IAAC kapja meg.

untitled-design-29

Ez az utolsó lépése annak a folyamatnak, amelyet a Budapest Airport idén januárban indított el a vonatkozó pályázat meghirdetésével, s amelyet a nemzetközi repülőtéri reklámszakemberek nagy érdeklődéssel fogadtak. A győztes IAAC jól ismert, komoly tapasztalatokkal rendelkező multinacionális vállalat, amely a közterületi hirdetésekre specializálódott, és Máltán, Cipruson, Horvátországban valamint Görögországban is vannak repülőtéri koncessziós szerződései.
„A 2015-ös év rekord növekedést hozott számunkra mind az utasforgalom, mind kereskedelmi bevételeink tekintetében, ami kifejezetten vonzó pályázati feltételeket jelentett a potenciális új partnerek részére” - jegyezte meg Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója.

A tapasztalatok

Urbán Zsolttal, az IAAC Senior Growth Specialist szakemberével te is találkozhattál már személyesen, hiszen előadott nálunk az első Digital Session rendezvényen, ahol épp erről a lehetőségről tartott érdekes, friss előadást. Nem sokkal a DS után Zsolt felajánlotta számunkra és a Digital Session résztvevői számára, hogy exkluzív privát túra keretein belül bejárhatjuk a repteret és megismerkedhetünk az IAAC által telepített új digitális eszközökkel. Szenvedélyes utazóként minden repülőtéri látogatást izgatottan várunk, de ez sokban különbözött a többitől. Egyrészt természetesen (sajnos) nem utaztunk, viszont egészen más szemszögből ismerkedhettünk meg a helyszín csillogó-villogó, lenyűgöző világával. A különleges atmoszféra, a bárkit elvarázsolni képes hangulat és a marketing egyedi megvalósulása tette izgalmassá a napot, amit Zsolt kedvessége és elképesztő profizmusa csak tetézett. Bejárhattuk a VIP lounge tereket, megtekintettük az épp csak épülő félben lévő és végleges kitelepítésre váró szobányi ledeket, digitális totemeket és volt alkalmunk beszélgetni arról, hogy miért választja hirdetési helyéül a Bock vagy éppen a Hell a BUD Airportot.

Kíváncsi vagy rá te is? Szeretnél még hasonló tippeket hallani? Aggaszt az előttünk álló nyári uborkaszezon és nem tudod hogy vészeld át úgy, hogy az sikeres legyen? Gyere el a következő ingyenes rendezvényünkre, az Online Marketing Inspirációkra.

csoport-cover Reptéri reklámfelület bérlése kapcsán pedig keresd Zsoltot bizalommal, hivatkozz nyugodtan a HRENKO-ra!

HOSSZÚ TÁVÚ REKLÁMSZERZŐDÉST KÖTÖTT A BUDAPEST AIRPORT ÉS AZ IAAC

blog