Brandépítés

Légy az első!

Szeretnél előnybe kerülni a versenytársakhoz képest? A brandépítés segíthet elérni az álmod, hogy a te márkád jusson először mindenki eszébe!
Röviden összefoglalva a brandépítés célja, hogy a vásárlók, ügyfelek téged válasszanak, az általad kínált terméket rendeljék meg, a te szolgáltatásaidat részesítsék előnyben a versenytársaidéval szemben. Valószínűleg nem kell magyarázni, hogy a felsoroltak miért fontosak, hiszen a márkaépítés Magyarországon is egyre fontosabb tényező az elképesztően zsúfolt piacokon.

Kinek ajánlott a brandépítés?

  • Cégeknek, vállalkozásoknak, akik sok versenytárssal rendelkeznek
  • Olyanoknak, akik szeretnének több eladást produkálni vagy értékesítési nehézséggel küzdenek
  • Vállalkozásoknak, akik új termékkel vagy szolgáltatással lépnek piacra
  • Azoknak, akik szeretnék növelni termékük vagy szolgáltatásuk ismertségét

Hogyan növeljük az ismertséget?

A brandépítés kivitelezésére gyakorlatilag mindegyik online marketing eszköz alkalmas, azonban nem minden formában. A márkaépítés gyakorlatilag folyamatos megjelenést igényel a kijelölt célcsoport(ok) számára, természetesen a túlzások elkerülésével, hiszen a zavaró mennyiségű reklám káros hatásaival is számolni kell, ami gyakran többet árt, mint segít.

Social media

Facebook, mint a legnagyobb közösségi háló hirdetési felülete kiválóan alkalmas a márkaépítésre. Az elképesztően pontos célzási lehetőségek, a remarketing funkció nyújtotta lehetőségek alkalmat teremtenek arra, hogy megismertesd termékeidet, szolgáltatásaidat a nagyközönséggel, mindezt ráadásul kedvező áron. Ugyanilyen kiváló márkaépítő eszköz a Google AdWords. A Display hálózaton futó hirdetések precíz célzási és szűrési beállításai és az itt is használható remarketing funkciók tökéletesen megfelelőek arra, hogy magas megjelenést érjünk el.

Videó és tovább!

A YouTube felületén gyakran találkozhatsz különböző hirdetésekkel, és akár a tiéd is közéjük tartozhat. Lehet videó vagy banneres megoldás is, de hosszú távon érdemes a videóhirdetésekben gondolkozni, hiszen óriási előnyük, hogy nagy mennyiségű információ közlését gyorsan és élvezhetően teszik lehetővé. Igazán hatékony azonban a három eszköz együttes használata és természetesen még sok más lehetőség is van (Instagram, Pinterest, Twitter, LinkedIn, e-mail és offline kampányok, stb.), itt csak a leglényegesebbekre szorítkoztunk.

Amennyiben érdekel a brandépítés és szeretnél akár konkrét tanácsokat is kapni, kérj ajánlatot vagy gyere el hozzánk egy marketing tanácsadásra!

Brandépítésre van szükséged?

Ajánlatkérés

Kapcsolódó esettanulmányok

ProSelf. Érted vagyunk.

Megnézem

BroadMax

Megnézem

Teleki-Degenfeld Kastélyszálló

Megnézem