B2B WEBLAPOK

CÉGEKET SZERETNÉL ELÉRNI?

Tapasztalataink alapján a legtöbb B2B (business to business) cég azon az állásponton van, hogy mivel az ő termékük sokkal drágább és komplexebb a B2C (business to costumer) cégekéhez képest, nem tudnak, de nem is szeretnének eladni a weboldalon. Éppen ezért nem is terveznek komoly weboldalt, csak egy informatív jellegű honlapot a termékek és a szolgáltatások rövid bemutatása céljából. A rossz hír az, hogy ezzel a szemlélettel egy elég jelentős részét veszítik el a vevőiknek. Ennek az az oka, hogy minél nagyobb a szolgáltatás értéke, illetve minél komplexebb termékről van szó, annál több kérdés merül fel a vásárlóban a döntéshozatal előtt. A több kérdés pedig több választ igényel, de egy felületes honlap ezt nem szolgálja ki, a B2B weblapok viszont igen.

SPECIÁLIS IGÉNYEK

Elmondható tehát, hogy a B2B weboldalaknak kiemelten kell segíteniük a vásárlást, ez pedig csakis elegendő mennyiségű információval működhet.

Nemzetközi felmérések szerint, mire az érdeklődő a klasszikus értékesítési csatornákon kerül kapcsolatba a céggel, már a vásárlási folyamat közel 60%-ánál tart. Ahhoz viszont, hogy a vásárlási céljaikat teljesíteni tudd, számos olyan eszközre lesz szükséged, amivel meggyőzheted a látogatókat és konverziót érhetsz el. Ilyen például egy tisztességes B2B weblap.

MIÉRT KELL TEHÁT KÜLÖNBSÉGET TENNI?

A felsoroltakon túl azért is, mert a célok mások. A B2B kommunikáció ugyanis a cégek közötti kapcsolatokat foglalja magába. Beszélhetünk B2B marketingről, vagy B2B értékesítésről, a lényeg az, hogy vállalkozások próbálnak vállalkozásokkal kommunikálni, egymás felé értékesíteni, és ehhez igazodnak a célok:
Leadek generálása; Vásárlói elkötelezettség kialakítása; Márkaismertség növelése.
Minden B2B cég honlap készítése során az a legfontosabb elvárás és egyben a legnagyobb kihívás, hogy a lehető legtöbb leadet sikerüljön generálni.

EBBEN SZERETNÉNK MI SEGÍTENI!

Tartalom: Bár a legtöbb cég szereti házon belül megírni a tartalmakat, fontosnak tartjuk, hogy segítsünk a tartalommarketing stratégia kidolgozásában, a tartalomgyártásban, a buyer persona meghatározásában, a céges blog készítésében, az arculat és a közösségi médiában való jelenlét kialakításában.
Megjelenés: Mivel a vásárlási folyamat bonyolult, érdemes egy egyszerűen átlátható, letisztult oldalba csomagolni a tartalmat, mert ez is segít a céljaid elérésében és persze fontos, hogy mobilon és tableten is megfelelően jelenjen meg minden.

...ÉS EZEKBEN IS!

Landing pagek: Egy hagyományos weboldallal (Üdvözöljük! Cégünk 1994-ben alakult, stb.) szemben, sokkal nagyobb konverziót érhetünk el, ha erre a célra speciálisan kialakított landing pagen igyekszünk a látogatókat fogadni.
CTA: A Call To Action a konverziók elérésének egyik leghatékonyabb eleme, azaz meghatározó szerepe van abban, hogy sikerül a célcsoportot a kitűzött cselekvésre (kattintás, vásárlás, feliratkozásra…) rávenni, így semmiképp sem ajánlott kihagyni a B2B oldalakról.

MIÉRT ÉRDEMES MINKET VÁLASZTANOD?

Azon kívül, hogy egy stabil csapatban dolgozunk és közel 400 weboldal tervezésében és fejlesztésében vettünk már részt, velünk biztosan nem nyúlhatsz mellé, hiszen minden folyamat házon belül zajlik. Ebből kifolyólag gyorsan és hatékonyan dolgozunk, hiszen nem adjuk ki a feladatokat.

Egyedi arculatra szabott WordPress weboldalt ajánlunk neked, biztonsági csomaggal kiegészítve, így gyakorlatilag az összes felmerülő igényt le tudjuk fedni: lehetőség van az elkészült oldal folyamatos frissítésére, karbantartására is.

B2B weblapot szeretnél?

Ajánlatkérés

Kapcsolódó esettanulmányok

WebEye International

Megnézem