Az e-mail marketing egy olyan direkt marketing eszköz, ahol közvetlenül tudunk kommunikálni az ügyfeleinkkel, legyenek azok, régiek vagy újak. Küldhetünk hirdetést, reklámot és bármit, ami vásárlásra ösztönöz.

Az alábbi tevékenységeket tekintjük tipikus e-mail marketing megoldásnak:

  • e-mailek küldése korábbi vagy jelenlegi vevőknek azzal a céllal, hogy növeljük a lojalitásukat
  • e-mailek küldése korábbi vagy jelenlegi vevőknek azzal a céllal, hogy növeljük a lojalitásukat
  • e-mailek küldése új vevők szerzése céljából olyanoknak, akik még nem vevői a vállalkozásnak, de érdeklődhetnek iránta
  • kiemelt hirdetések, reklámok elhelyezése
  • az egyes cégek, saját maguk számára szervezett e-mail alapú adatgyűjtésre irányuló törekvései, annak részfeladatai, valamint a levelek kiküldésének körülményei is