Menü

1,68 milliárd dolllárért lesz az Adobe-é a Magento

Az Adobe kedden jelentette be, hogy végleges megállapodást kötött a Magentoval, a PHP nyelven íródott, nyílt forráskódú, piacvezető kereskedelmi platform megvásárlását illetően. A vételárat 1,68 milliárd dollárban határozták meg a szokásos vételár-kiigazításoktól függően.

A webshop motor az adásvételt követően az Adobe Experience Cloud része lesz, ahonnan B2B és B2C ügyfelek egyaránt igénybe vehetik majd a szolgáltatásokat. Az új platform a jövőben is egyesíti majd a megrendelések kezelését, a prediktív elemzéseket, és a vállalat sajtóközleménye szerint számos iparág termékei közül lehet majd vásárolni azon keresztül.

Az Adobe vezető szerepet tölt be a digitális tartalmak megtervezésében és átadásában, így nem meglepő, hogy az ars poeticájuk szerint minden webes élmény középpontjában olyan tartalom és adatok állnak, amelyek lehetővé teszik a fogyasztók elvárásainak konzisztens, személyes, intuitív támogatását. Ez igaz online vásárlásokra is, ezért a Magento integrálásával szereznék elérni, hogy mostantól bármilyen felületen - weben, social mediaban, akár a boltban is - képesek legyünk értékesíteni és egyből vásárolni is.

Mindez természetesen dinamikus, felhasználói szokásokon alapuló marketingtevékenységgel kiegészülve várható. Ehhez a Magento fogja az Adobe számára az alapot szolgáltatni. Várhatóan a webshopmotor lényege a felvásárlással sem változik meg, inkább csak kiegészül majd az Adobe Experience Cloud egyéb funkcióival.

A Magento megoldását használja többek közt a Canon, a Paul Smith és a Helly Hansen, míg az Adobe és a Magento közös partnerei voltak eddig is például a Coca-Cola, a Warner Music Group vagy a Nestlé, amelyek várhatóan megtarthatják az eddig használt szolgáltatásokat, és a jövőben újabbakat is igénybe vesznek majd.

Tetszett a bejegyzés? Oszd meg másokkal is!

Adobe

blog