A hashtag sztori – 2. rész
A hét elején azokat az alapokat szedtük össze, amelynek segítségével egy minimális tudást szedhetünk össze arról, hogy mi fán teremnek a hashtagek. Hogy az erről kapcsolatos ismereteink ne csak fél pontot érjenek, a mai blogposztban folytatjuk, a dupla tanórát.
További tudnivalók, a kettőskereszt után biggyesztett szavakról.
Ott hagytuk abba, hogy a tartalomnak és a hashtagnek összhangban kell lenniük annak érdekében, hogy ne legyen félrevezető a tartalom. Úgy tartják, hogy egy általánosabb contenthez célszerű olyan hashtaget illeszteni, amely egy konkrétumról hivatott tájékoztatni – ez persze nem minden esetben kell, hogy így legyen. Egy adott témakörhöz és online médián futó tematikához úgy az egyik legkönnyebb csatlakozni, ha az adott téma egyik legnagyobb aspektusáról készítünk hashtaget, amely nem baj, ha még aktuális is.
Gondolunk itt az alábbi megoldásokra:
- Ha a sportrendezvényekkel kapcsolatosan szeretnénk elérést kivívni, mostanában keresve sem tudnánk jobb hashtaget a bejegyzésünkbe írni, mint a #WorldCup. Lévén szó arról, hogy az egész világ futball lázban ég.
A világbajnokság egy kiválóan hashtagelhető esemény.
- Kulturális témák tekintetében, akár heti szinten is találni nagyot futó témákat, tekintve, hogy mindenki függ egy bizonyos sorozattól. Évadzárók alkalmával megdobhatja az elérést, mondjuk egy #GameofThrones hashtag.
- Nem muszáj a világra várni a hashtagek használatában, ha meg szeretnénk dobni az eléréseinket. A hét bizonyos napjait is ki lehet használni hasonló megfontolásból, többek közt a #tbt hashtaggel, vagy általános témákkal kapcsolatosan, pl.: #blogging.
Ön hogy használ hashtaget? Ha úgy érzi, bármi fontos kimaradt a blogposztból, írja meg Facebook csoportunkban!
How to Use Hashtags on Every Social Media Network
Képek: Seeklogo, Pinterest