About Us: Hogyan mutasd be a céged?
Az About Us oldal tulajdonképpen a céged bemutatkozásaként funkcionál, így az első benyomás kialakításában óriási szerepe van. Jó esetben nem csak hasznos és érdekes információt tartalmaz rólad, illetve a cégedről, de felöleli a márka egészét mind az arculat, mind a filozófia szempontjából.
Ez bizony nehéz és nagyon összetett feladatnak tűnik, de szerencsére nem csak egy helyes megoldás létezik, és máris mutatok néhány példát, amit inspirációként használva biztosan sikert aratsz majd.
1. About us hagyományosan
A hagyományosnak mondható, csoportképes megoldást is lehet nagyon elegánsan csinálni. Az egyének kihangsúlyozása helyett válasszatok egy közös stílust, közös színt és öltözzön mindenki úgy. Helyszínként lehetőleg ne az iroda fehér falát nézzétek ki, érdemes akár be is ruházni egy rendes helyszínre, ami elég impozáns lesz ahhoz, hogy prezentálja a céget. Persze, ha egy belvárosi lakás az iroda és ti a gödöllői kastélyban fotózkodtok, az szép lesz, de nem feltétlen jó, így törekedjetek arra, hogy a háttér is illeszkedjen az arculathoz! Az egymás mellett álldogáló póz helyett nyugodtan válasszatok valami lazábbat, elegánsabbat, a lényeg, hogy ne úgy nézzetek ki, mint akiket karóba húztak a fotó előtt. A bájmosolyt is ki lehet hagyni, de ha fiatalos, vidám munkahelyen dolgoztok, akkor a teli szájból nevetés is szóba jöhet. A lényeg, hogy a kép legyen egységes és profilba vágó.2. Játékosan
Ha szeretnél eltérni a megszokottól, tedd félre a kamerát és ragadd meg a ceruzát vagy adott esetben az egeret és helyettesítsd grafikával az olykor elcsépelt fotókat. Ha nem szeretnéd, hogy konkrét arcok szerepeljenek a weblapon, nyugodtan készíts vagy készíttess rátok jellemző ikonokat, figurákat. Ez elég személyességet ad az About Us felületnek, mégis kicsit formabontó módon. A Pulp Fingers Rólunk oldala mindössze három színnel operál, ezzel adva extra löketet a grafikák hangsúlyosságának. A design mellett azonban nem felejtették el az információk fontosságát sem, így egy érdekes, izgalmas, jó benyomást keltő felületet nyertek.3. Két színnel
Ha a három szín is kevésnek tűnt, meg fogsz lepődni, hogy kettővel is milyen remekül működik egy bemutatkozó oldal. A szűk skálán mozgó színhasználatnak köszönhetően nem kalandozik el a figyelem, az olvasó képes lesz a lényeges információkra koncentrálni. Ami viszont nagyon fontos, hogy grafikai elemek nélkül elképesztően uncsi lenne a végeredmény, így ha két színnel szeretnél gazdálkodni, tervezz valami extrát is a szöveg közé. Illetve figyelj arra is, hogy a két árnyalat között a lehető legnagyobb legyen a kontraszt!4. Videóval
Ha kevésnek érzed a fotót, de rajzolgatni nincs kedved, dobd fel a Rólunk oldalt egy jópofa videóval. Nem kell túl hosszúnak lennie, ha percekig tart, úgysem fogják teljesen végignézni. Bocsi! A videó a legkreatívabb forma, amit csak el tudsz képzelni, a lehetőségek tára szinte végtelen: bemutathatod a mindennapokat, a munkatársakat, a filozófiátokat, lehet teljesen elrugaszkodott, de lehet hagyományos is. Az írott szónál és a lehető legszebb fotóknál is izgalmasabb egy jó felvétel.Ha a képre kattintasz, megnézheted a Huge bemutatkozó felvételét, alatta pedig a sajátunkat találod.