Menü

Csomagolás a sikerért - 8 egyedi design tipp

Mit vettél utoljára? Milyen volt rajta a csomagolás? Valószínűleg fogalmad sincs, de még egy eset lehetséges: annyira szép, egyedi vagy designos volt, hogy pont azért vásároltad meg. Amennyiben csomagolható terméked van, nyilván te is arra vágysz, hogy sokat vigyenek haza belőle. Nem árt, ha maga a termék is szuper, de miért fosztanád meg magad attól, hogy már kipróbálás nélkül is odalegyenek érte, neked pedig dagadjon a tárcád? Ehhez nincs szükség varázslatra, mindössze egy kis fantáziára és egy adag kreativitásra. Mutatunk nyolc példát a világ legmenőbb csomagolásai közül, ahol annyira lehengerlő a külcsín, hogy a belbecs szinte másodlagossá válik.

A csomagolás is lehet művészet

Biztos láttad a Made In Hungária című filmet, színdarabot vagy musicalt, és ha esetleg éltél is a megjelenített korban, szinte biztos, hogy te is végtelenül menőnek tartottad a rágózást. Nos, lássuk be annyira nem guszta egy darab kis mentolos valamin csámcsogni, de ha ilyen menő dobozból rántod elő, kétség kívül te leszel a környék legnagyobb jampija. Ötletes, bevállalós, van külön pasiknak, csajoknak, egyszerűen lehetetlen szavakkal leírni, hogy mennyire jó.

csomagolás

  A megjelenítési mód hasonlít kissé az előzőhöz, de a termék mivoltából kifolyólag mégis más. Ha vega vagy, görgess tovább, de ha megrögzött húsimádó, mint én, akkor gondold csak végig, hogy a sokszor kiábrándító, hungarocelltálcás változatot vagy ezt vinnéd-e inkább haza. Hát persze, hogy ezt!

csomagolás 2

A többség nem szereti azokat a dolgokat, amik tűnnek valaminek, mégsem azok. Ez persze csak akkor baj, ha homlokegyenest különböző termékekről van szó. Nem túl jó ötlet például a répát banánnak álcázni, de hát mekkora ötlet már egy sokszor látszatra is kiábrándító dobozos sört egy kívánatos, gyöngyöző oldalú söröskorsónak csomagolni. Zseniális!

csomagolás 3

Reklámozás esetében nagyszerű taktika, ha a megdöbbentésre utazol. Kétes a terméked, mert mondjuk nincs egészen jó hatással az egészségre? Használd ezt ki! Csavarj egyet rajta (csapj a kezedre, mert rosszra csábítod a célpiacot) és csinálj belőle viccet. Biztos lesz, aki nem nevet veled, de aki igen, azt szinte biztos, hogy vásárol is.

csomagolás 4

Ugye te is tudod mi a siker kulcsa? Gyerek és kutya, na meg lássuk be, a szexualitás, persze az előző kettőtől szigorúan elvonatkoztatva! Na de mi van, ha semmi szexi nincs a termékedben? Semmi, a vásárló úgyis belelátja majd. Nézd csak meg ezt a csomag zsemlét (?). Mi jut róla eszedbe?

csomagolás 6

A képzettársítás következő lépcsőfoka ez a nagyszerű csomagolás. Tulajdonképpen nem is tudok többet hozzáfűzni, mert annyira remek, hogy nem is értem, miért nem ilyen dobozban árulják a világ összes fülhallgatóját?! (A jogokon kívül.)

csomagolás 6

A Nike egyik legjobb húzása volt, mikor az AIR MAX kollekció egyik kiadását a doboz mellett, nos, egy zacskó levegőbe csomagolták. (Az air ugyebár levegőt jelent.) Bár erről a chipses zacskók ugranak be, ami mindig elszomorít, de a Nike-től jó gag ez a csomagolás.

csomagolás 7

Az emberek szeretik a szép dolgokat. A szép tárgyak megvétele és használata jó érzést kelt mindenkiben. Ez az origami madár alakúra hajtogatott teafilter pedig annyira szép, hogy bár nem is szeretem a teát, vennék belőle ha lehetne kapni Magyarországon. - Lehet? Ha tudod, kérlek írd ide kommentben! - Hát kell ennél nagyobb bizonyíték?

csomagolás 8

A nyolcas lista végére értem, de inspirációból van még bőven, úgyhogy hamarosan érkezik a válogatás folytatása! Ha tudsz a fentiekre hazai példát, ne tartsd vissza! Jöhet itt, Facebookon, Twitteren vagy Google+-on!

50 Insanely Creative and Stunning Packaging Designs

blog