Menü

Érd el az üzleti céljaidat a Messenger segítségével

Úgy tűnik az elkövetkezendő időszak lesz a legjobb arra, hogy a közösségi üzenetküldő szolgáltatásokat bevezessük a vállalkozásunk életébe. Így sokkal egyszerűbb lesz az ügyfeleket elérni. Az olyan app, mint a Messenger pedig rengeteg lehetőséget rejt magában. Hogy ezt miért is látjuk így? A következő sorokból megtudhatod. A Facebook nemrégiben közzétett egy Nielsen tanulmányt ahol, 12.500 felhasználóra koncentrált, akik 14 piacon keresztül alkalmazták az üzenetküldő opciókat és ezeket kombinálták a globális Facebook adatokkal, így több mint 1 milliárd embert sikerült elérniük. A kutatás itt főleg arra fókuszál, hogy mennyire fontos a levelezés a vállalkozások számára. A Facebook IQ megmagyarázza, hogy friss adatok szerint, mit is tesz lehetővé az üzenetküldés a cégeknek:
ahhoz, hogy egy kérdésre gyorsabb válasz szülessen, segíthetsz az embereknek könnyebben döntéseket hozni vagy proaktív emlékeztetőket biztosítani.
Az üzenetküldés több, mint egy üzenet. Ez üzlet.

Felkelőben az üzenetek

Egyre több embertől hallani, hogy jobban tetszik neki az üzeneteken keresztül való kommunikálás a vállalkozásokkal. Ebben részesül az ügyfélszolgálat is, ugyanis a válaszadók 56%-a inkább írásban, mint telefonon keresik a munkatársakat vagy küldenek személyre szabott megkereséseket (aminek 61%-a üzleti célú). Tehát ez a fajta kommunikáció egyre nagyobb szerepet kap. A felmérés azt is megállapította, hogy 63%-kal nőtt azon üzenetküldések száma, amely a vállalkozásra vonatkozik és úgy gondolják, hogy ez az elkövetkezendő időszakban is növekedni fog. Ez is tükrözi az online levelezés növekvő szerepét az életünkben.

A kényelem közelebb hoz

Az emberek 69%-a kényelmesebbnek találja ezt a módszert arra, hogy felvegyék a vállalatokkal a kapcsolatot és 68%-uk mondta azt, hogy könnyebb így naprakésznek maradni. A Facebooknak ugyan még nincs bevétele a Messengerből, de az emberek nagy hányada (69%-uk) szeretné ezt a lehetőséget is egy üzenetküldő rendszerben. Továbbá ezáltal, hogy itt lehet üzleti ügyeket intézni, az emberek 63%-a pozitívabban fog róla gondolkodni és 59%-uk érzi úgy, hogy a vállalat törődik velük, ez pedig ahhoz vezet, hogy az emberek 55%-a gondolja úgy, hogy megbíznak az üzletben. Olyanok is vannak, akik azt mondják, hogy üzenetben sokkal egyszerűbb vásárolni.

Az üzenetküldés egy utazás része

Egyre többen mondják, hogy az üzenetküldések Facebookon sokkal inkább jobb módszernek bizonyulnak. Ami az üzenetküldő konverzió részét érinti, 34%-uk időpontot egyeztet és 33% a tényleges megrendelést erősíti meg. A vállalkozásokkal való kapcsolaton az is látszik, hogy az emberek 30%-a ad visszajelzést és 39%-uk osztja meg a termékek képeit.

Adatok a Messengerből

Több mint 1 milliárd üzenetváltás történik havonta a Messengerben vállalat és szervezeti szinten. A fontossági sorrendet nézve, ezek közül a legtöbb esetben kiskereskedők, szakmai szolgáltatások, média felületek és hírességek, nonprofit szervezetek, valamint éttermek és helyi létesítmények használják ezt a funkciót. A férfiak 29%-kal nagyobb valószínűséggel üzennek az éttermeknek és a helyi létesítményeknek, mint a nők, hiszen ők 12%-kal többet írnak a szakmai szolgáltatásoknak. Tehát összességében megállapíthatjuk, hogy az üzenetküldő funkcióknak igenis sok hasznuk van és remélhetőleg itthon is átveszik ezt a vállalatok és cégek, hogy könnyebb legyen a kommunikáció.

Ha még több ötletet és inspirációt szeretnél gyűjteni a digitális marketing világából, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkba, az Online Marketing Inspirációkba!

How Social Messaging Can Help You Achieve Your Business Goals

blog