Menü

Hogyan adj ütős címet?

Ha figyelemmel kísérjük a bulvárt, akár a tévében, akár az online vagy az offline sajtóban, akkor egy idő után már a laikus is tudja, hogy mi az a cím, ami rengeteg látogatót, nézőt vagy olvasót hoz. Az alábbiakban összeszedtünk pár tippet, mivel lehet kattintásokat vadászni.

Celebek

Az a trükk mindig beválik. Az emberek imádnak kukkolni és kíváncsiskodni. Ha fel akarod kelteni a figyelmüket, akkor adj nekik olyan tartalmat, amitől kíváncsi kisgyerekké változnak. Például: Nem fogja elhinni, de Liptai Claudia is azt használja, amit mi! És itt mondjuk belinkelhetsz egy céges blog posztot, hogy mondjuk Liptai weboldala is WordPress alapú…

Kiscica, kiskutya

A jól bevált csodafegyver. Jöhet bármi, ami kimaxolja a cukiságfaktort. A címben szerepeljen a cuki szó és a cica, ezeket imádja mindenki. A témád lehet olyan, ami szívhez szóló, például: olyan cukik vagyunk, hogy ma 20% kedvezményt biztosítunk minden egyes szolgáltatásunkra

A félelem ereje

Katasztrófa? Földrengés? Árvíz? A félelem ismételten egy ősi ösztönünk. Ha mindezt beleteszed egy címbe, nem marad el a várt hatás. Például: A te cégedet is elérte ma az országos erejű földrengés? Ha igen, akkor kattints ide. És ezután jöhet a folytatás, hogy ma olyan projektet készítettünk, ami földrengésként terjedt szét a világhálón, vagy özönvízként sodorta az útba a like-okat.

A felsorolás mágia

7 hasznos tipp marketingeseknek. 5 design ötlet WordPress oldalakhoz. 3 tipp, amire soha nem gondoltál volna. 10 aranyszabály a sikeres vállalkozásokhoz. Az emberek imádják, ha pontokba szedve kapnak konyhakészen valamit. Egyrészt, mert a szöveg várhatóan rövid lesz és emészthető, másrészt a rengeteg gondolat között, ami a fejünkben rohangál álló nap, végre kapunk valamint, ami rendszerezve van.

Az örök téma

Az erotikus tartalmak iszonyatosan tarolnak a neten, ahogy a vicc is tartja: eladó a teljes internet CD-n letöltve 500 darab, pornó nélkül csak 2 CD. A szex a férfiakat és a nőket is érdekli, ezért egy szexi tartalom mindig jó kis csali és bőven elég, ha csak a címbe belecsempészed. Például: Szexi AdWords? Megmutatjuk hogyan lehetséges. Izgalmas és kihívó weboldal? Mutatjuk, hogyan kell csinálni. És a felhasználó már kattint is! Érdemes kipróbálni ezeket a cseleket, viszont mindenféle címadásnál arra kell figyelni, hogy amit a címben ígérünk, az megjelenjen a tartalomban is, különben becsapva érzik magukat a látogatók. Sok sikert kívánunk mindenkinek!
blog