Menü

Ilyen volt a pasis nap a Google Groundon

Novemberben sokan a férfiak közül félreteszik borotváikat és bajuszt növesztenek (innen a Movember kifejezés, ami a bajusz szó angol jelentéséből, a mustache szóból ered), mégpedig azért, hogy felhívják a figyelmet a férfiak egészségre és a prosztatarák felismerésének fontosságára, ami a férfiak egyik leggyakoribb tumoros megbetegedése. A No Shave November kezdeményezéz célja is hasonló, azonban aki ehhez csatlakozik nem csak bajuszt, hanem teljes arcszőrzetet növeszt. Ezek alapján úgy gondoltuk, hogy a november a legférfiasabb hónap, és ugyan a borotvát senki sem akarta eldobni, szerveztünk egy pasis workshopot. Szerencsére közönségből sem volt hiány, úgyhogy jócskán megtöltöttük a Google Groundot és így hallgattuk meg az előadókat, akik ezúttal csak pasik voltak:

Untitled design (1)

CMS háborúk

A workshopot a házigazda, Hrenkó András kezdte a HRENKO Web Solutions and Consulting képviseletében és igazi WordPress specialistaként a nyílt forráskódú rendszerek előnyeiről, vélt vagy valós hátrányairól és a benne rejlő lehetőségekről tartott előadást.

Találjanak a cégedre!

Második előadónk, Nagy Árpád volt, aki az Origo Zrt. képviseletében érkezett és az online cégkeresőkről és az ezekhez kapcsolódó a felhasználói viselkedésről beszélt, jó néhány tanáccsal is kiegészítve mondandóját. Árpi igazi szakértője a témának, hiszen az Origo portfóliójában szereplő szaklista.hu termék- és projektmenedzsere. Mesélt a regisztrációs és keresési folyamatokról, illetve arról, hogy milyen előnyei vannak annak, ha a cégeddel jelen vagy a szaklista.hu-n.

Untitled design (2)

A nők vásárolnak, a férfiak vesznek

Harmadikként munkatársunk, Barnóth Csaba ragadt mikrofont. Témája a reklám férfias és nőies oldala volt, amit rengeteg képpel, régi és vadiúj kampányok felsorakoztatásával szemléltetett. Előadásából kiderült, hogy a nők emocionális alapú és a férfiak funkcionalista szemlélete a reklámozás kezdeti időszakában is tényként volt kezelve, de szintén téma volt a szexizmus már gyerekeknél is érezhető hatása.

Untitled design (3)

A második blokkban visszatérő előadóink, Bedi Viktor (123RF) és Berényi Konrád (Pontolo) látták el elméleti és gyakorlati tanácsokkal a nagyérdeműt. Viktortól hallhattunk a stock fotók jogszerű és kevésbé szabályos felhasználásáról egy gyönyörűen illusztrált beszámoló keretein belül, Konrád pedig a hűségprogramok hatékonyságáról beszélt.

Online és offline találkozása

A nap végén Geiger Tamás érkezett a JabJab Online Marketingtől, aki az online hirdetési csatornák egymásra való hatásáról tartott előadást. Végül, de nem utolsó sorban pedig Álmos és Gábor mesélt sikeres vállalkozásáról, az itthon műfajteremtő QuizNightról, ami bár offline térben zajlik, a teljes promó és a kapcsolattartás is online történik.

Untitled design (5)

A nap zárásaként győztest is hirdettünk, hiszen az Origo Zrt. felajánlott egy nettó 200 000 forint értékű pr megjelenést, amit a workshop résztvevői között sorsoltunk ki. Ezúton is gratulálunk Kovács Orsolyának (A-Necc Kft.), hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot és megbeszéljük a nyereményed részleteit!

Ha részt vettél a workshopon és tetszett, vagy éppen hogy lemaradtál és a következőig sem szeretnél inspiráció nélkül maradni, csatlakozz az Online Marketing Inspirációk nevű Facebook csoportunkba!

blog