Sütik kezelése

Mindig a középpontban: hogyan ne válj unalmassá a közösségi felületeiden?

Szerző: ,

7 szuper trükk a figyelem folyamatos fenntartására – gyilkold le a keselyűt a válladról


Elgondolkoztál már úgy istenigazából azon, hogy a pénzbeli ráfordításokon kívül mi lehet az a stratégia-pakk, amivel folyamatosan magadon tudod tartani a figyelmet? Ha Facebookozol, my storyt, vagy live-ot készítesz, blogolsz vagy hírlevelet küldesz, a hatékonyság érdekében erre bizony nem árt, ha van állandó titkos fegyvered.

Ugyanis nincs annál rosszabb, mint amikor egy kezdetben dinamikusan pörgő content platform egyszer csak unalmassá válik. Ha hetente, vagy egyéb ütemezésben rendszeresen posztolsz, ez a keselyű általában ott hunyorog a válladon. Alábbi kisokosunkból megtudhatod, mitől lehetsz folyton a social media vérkeringésében a legfeltűnőbb jelenség.

nevtelen-terv-11. Légy személyes, engedd közelebb magadhoz a közönséged, közösséged

A szokásos poszttematikádon illetve hangvételeden kívül, az egyik legjobb stratégia, ha időről időre személyes jellegű copykat is generálsz közösségednek. Vess fel problémákat, mutasd meg, hogy te sem vagy sérthetetlen. Ettől sokkal szimpatikusabbá válsz, hiszen azt az érzetet kelted, hogy te is emberből vagy, gondjaid neked is lehetnek. És naná, hogy mindig érdekesebb a sebezhetőség! Fordítsd a probléma felvetést interakciós lehetőséggé, kérdezz, kérj tanácsot, teremts lehetőséget a puha vitatkozásokra, okfejtésekre. Hidd el, garantáltan megnő majd a nézettséged és a forgalom az oldaladon!

 

2. Érzelmek! – Áramoljon a csííííí!

Az előző tipphez kapcsolódóan fontos, hogy időnként őszinte, klasszikus érzelmekkel operálj! Nem baj, ha szubjektív leszel és véleményt nyilvánítasz! Tedd ezt úgy, hogy másoknak is megeredjen a nyelve kommentben, netán a könnyei a screen előtt ülve. A jól irányzott verbális giccs, és az ügyesen pozícionált őszinteség, sosem megy ki a divatból!

3. Beszéljenek a képek

Eddig is tudtad, hogy nagyon fontos a megfelelő fotó kiválasztása, de a megszámlálhatatlan filterek és matricák hódításával, saját lábon álló call to actionné varázsolhatod vizuális tartalmad! Legyél meghökkentő, vicces, használd a klasszikus mémeket, vagy gyárts te magad mémet saját témakörben. Használj ötletes vagy épp gagyi rajzokat, amivel odavonzod a kattintást és a tekintetet. …És itt se feletkezz meg a csipetnyi érzelemtől, amivel gyengéden manipulálhatod a tisztelt nagyérdeműt.

4. Lopj úgy, mint egy művész!

Nincs új a nap alatt! A kreatív tartalom ügyes „lopásának” már külön szakirodalma van. Gyűjtsd magadnak a jó ötleteket, készíts saját ötlettárat, ezekből inspirálódj, és formáld a saját márkád, terméked arculatára a máshol már eldurrantott ötleteket. Az sem baj, ha ezt szándékosan úgy teszed, hogy nagyon levágós legyen a végeredménynél az adott ötlet párhuzam, csinálj belőle jó pofa iróniát, viccet, így lehetsz egyedi, mégis hamisítatlan ötlettolvaj.

5. Agyaljanak csak!

A legjobb véleményszerző, információ gyűjtő módszer, ha az unalmas kérdőívezés helyett,különböző gondolkodós játékokba, találós kérdésekbe rejted mindazt, amire kíváncsi vagy. Ez elsőre szörnyen bonyolultnak hangozhat, pedig valójában csak a jól bevált agyalós játékok sémáit kell használnod a saját hangodra formálva. Nincs is annál jobb, amikor a poszt, live videó vagy hírlevél elküldése után még hetekkel később is záporoznak a kommentek, lehetséges megoldások! Légy bátor, használd a legvadabb, legőrültebb ötleteidet!

6. Őrülj meg!

A humor és a crazy agymenések általában mindig ütnek! Legyen az egy fárasztó szóvicc, amit a termékedre, tartalmadra használsz, vagy egy pusztító saját gyártású (akár sufni tunninggal gyártott) mém, biztos lehetsz benne, hogy nem hagyja majd hidegen az ingerekkel bombázott cyber közösséget sem. Nem kell félni, had fájjon csak!

7. Légy titokzatos!

Használj mézesmadzag kampánystratégiákat! Emlékezz az egykori Pannon GSM promókra a Bee Bee Bee kampányra vagy a Djuice-ra. A csapból is ezek a hívószavak folytak már, mikor még mindig nem tudtuk mi lehet az. Húzd az agyát következetesen közösségednek, használj rafinált szövegeket, kreatívokat, vicces fotómontázsokat, vagy rajzokat, garantáltan nem marad el a hőn áhított érdeklődés!


Ajánlott bejegyzések

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.