Menü

Online marketing az üzletben: mire fókuszálj 2017-ben

Kitaláltad már, hogyan érj el még nagyobb növekedést cégeddel, mint 2016-ban? Az online marketing kecsegtető lehetőségeket nyújt a következő időszakban is. Azonban azzal tisztában kell lenned, hogy a tartalomgyártás nem csak abból áll, hogy írsz egy szöveget, és várod, hogy megtalálják az emberek. Egy blog írása mindig okos ötletnek tűnik, de hogyan tudod a tartalmaidat könnyen elérhetővé, relevánssá és oktató jellegűvé tenni esetleges fogyasztód számára? Minél inkább odafigyelsz a részletekre, annál modernebbé teheted a content előállításának folyamatát, valamint a targertálási beállításokat is. Most, hogy a B2B üzletág rendkívül versenyképes formában működik, annál jobb, minél inkább meg tudod különböztetni magad és tartalmaidat másoktól. online marketing

Íme, néhány tipp, hogy mivel teheted még eladhatóbbá tartalmaidat a 2017-es évben!

1. Marketing automatizációval a cél felé!

Igaz, hogy az automatizációs folyamatok már 2016-ban is meglehetősen nagy növekedést értek el, a 2017-es évben még nagyobb üzletnek számítanak majd. Akár e-mailes, akár közösségi médiában megjelenő, vagy websiteon látható tartalomról van szó, az automatizációs rendszerek segítenek abban, hogy akkor is elérhetőek legyenek az újabb bejegyzések, amikor neked nincs rá elég időd manuálisan megcsinálni. Mindig jó döntés előkészíteni a különböző contenteket a különleges napokra, ünnepekre, vagy vásárlói szokásokra hagyatkozva. Az előre időzítéssel azt is kitapasztalhatod, hogy célközönséged mikor a legaktívabb, így arra az időpontra tudod ütemezni a közzétételt.

2. Minél rövidebb, annál jobb!

Tartalomkészítésnél a minőségre kell fókuszálni, nem a mennyiségre. Az olvasóid sokkal jobban megbecsülnek majd, ha önálló gondolataidat írod le. 2017-ben a trendek szerint a rövid és kevés tartalom lesz a sláger és a normális. A hosszú szövegek és posztok az új formátum miatt nem kapnak majd akkora figyelmet, amelyet megérdemelnének. Minél rövidebb tehát egy bejegyzés, annál inkább megragadja majd a fogyasztó figyelmét. Ráadásképp, ha csak heti egyszer vagy kétszer teszel közzé tartalmakat, akkor könnyebben építheted reputációdat, mint az alacsonyabb szintű blogok. Mindig gondolj a minőségre a mennyiség helyett!

3. Szabd saját stílusodra!

2017-ben a saját elképzeléseknek óriási hangsúlya lesz, úgyhogy ne téveszd szem elől. Humorral, vagy speciális szösszenetekkel teheted meg mindezt, még ha a humor nem is megfelelő minden esetben. Specifikáld personák, szegmensek, országrészek szerint a célközönséged, és eszerint targetálj.

4. Tedd könnyen hozzáférhetővé mobil eszközökön is!

Szinte minden marketinges listán megtalálható ez a pont, ami jövőre is fontos részét képezi majd a trendeknek. Ha ténylegesen mobilbaráttá teszed a bejegyzéseidet, célközönségedben - akik a B2B szféra képviselői - kifejlődhet az a megszokás, hogy út közben is rendszeresen visszatérjenek oldalaidra. Amennyiben ezekre a részletekre minden esetben odafigyelsz 2017-ben is, könnyen növekedésnek indulhat vállalkozásod, és elérhetsz minden olyan személyt, akinek érdekes lehetőségeket nyújthatsz.

Ha még több ötletet és inspirációt szeretnél gyűjteni az digitális marketing és a közösségi média világából, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkba, az Online Marketing Inspirációkba!

Digital Marketing and Content for Your B2B Business: What to Focus on in 2017

blog