Menü

Íme a 10 legjobb idei Super Bowl reklám

Ahogy az az előzetes felmérések szerint várható volt, a márkák 2021-re felhagytak az "együtt túljutunk rajta, vigyázzunk egymásra" típusú üzenetekkel, és megadták a korona-kiégésben szenvedő embereknek azt, amire igazán vágytak: kedves, felemelő és vicces reklámokat a Super Bowl szünetében. Persze így is bekerült azért egy-egy érzelmesebb darab, de az is a jövőről, a továbblépésről, a reményről szólt. Mutatjuk, mi melyik relámokat szerettük a legjobban az idei felhozatalból!

Mila Kunis tele szájjal

Ebben a reklámméretű musicalben Ashton Kutcher és Mila Kunis házasságába pillanthatunk be, ahol Kutcher azzal vádolja Kunist, hogy folyton ellopja a Cheetos-át, mindeközben pedig Shaggy siet az asszony védelmére.A reklám tanulsága, hogy van, akinek még a narancssárga Cheetos-zsír is jól áll...

Egy sör nem sör

Ki hitte volna akár csak egy évvel ezelőtt is, hogy nosztalgiával gondolunk majd vissza azokra az időkre, amikor az emberek csak úgy beülhettek egy sörre? Ebben a David Fincher által rendezett szívmelengető szpotban olyan helyzeteket láthatunk, ahol egyáltalán nem a sör a lényeg.

 

Matthew McConaughey olyan lapos mostanában

Az idei termés egyik legnagyobb durranása ez a felkavaró, 2D-s Matthew McConaughey-jelenés, akit csak a Doritos chips menthet meg attól, hogy végleg magába szippantsa egy robotporszívó.

Ha az élet citrommal kínál...

A Bud Light a citromos ízesítést népszerűsítve egy jól ismert mondást facsar ki, egyfajta citrusos utópiában mutatva meg, milyen is volt 2020-ban élni.

 

Ollókezű Timothée

 

A Pringles miatt vesznek oda az űrhajósok

Houston, van egy kis probléma... ebben a Pringles reklámban például az, hogy mindenki túlságosan el van foglalva.
 

 

Óda a zabitalhoz

El tudnád képzelni, hogy egy komoly cég vezérigazgatója enyhén hamisan dalolgatva szintizzen egy mező közepén? Nos, az Oatly zabital CEO-ja nem riadt vissza a kihívástól. Slágergyanús tartalom következik!

Kitartani a végsőkig

Tematikailag a beválalósabbak közé tartozik a Ford könnyfakasztó reklámja, ami egyszerre mutatja meg a koronavírus elleni küzdelmeinket, miközben emlékeztet arra is, hogy már nem kell sokáig kitartanunk, hogy újra azok lehessünk és úgy élhessünk, mint azelőtt.

(Újra)Egyesült Amerikai Államok

 
`Az élsport tele van lenyűgöző történetekkel, olyan metaforákkal, amire a hétköznapi életünkben is bátran támaszkodhatunk. Vizuálisan is csodaszép reklámjában a Toyota a többszörös aranyérmes paralimpikon, Jessica Long történetét mutatja meg nekünk.

Vulture

blog