Új Facebook hirdetési frissítés - Megszűnik a 20%-os szabály?
A WERSM információi szerint a Facebook az évekkel ezelőtt bevezetett, már rutinná vált gyakorlatát egy csapással változtatná meg és az új Facebook hirdetési frissítés értelmében megszüntetné a 20%-os szabály alkalmazását.
Eddig ugyebár a hirdetési képek mindössze 20%-át fedhette szöveg vagy logó. Amennyiben azok meghaladták a százalékos arányt, tiltásra került az adott hirdetés. Az új rendszer a teljes tiltás helyett kisebb eléréssel büntetné azokat a képeket, amiken sok a szöveg, azaz minél több lesz a szöveg egy képen, annál többe kerülne hirdetésként használni.
A nyilvánosságra hozott teszteket ábrázoló képek szerint a túlfolyó szöveget tartalmazó hirdetési kreatívok esetén a Facebook mostantól figyelmeztet majd, hogy annak elindítása esetén kisebb lesz az elérés, illetve a hirdetés tényleges elfogadása után is megtenné ugyanezt.
Feltehetően az alábbi négy kategóriát fogják megkülönböztetni:- OK – a kép nem tartalmaz szöveget, vagy csak kevesebbet tartalmaz
- Low – a hirdetés elérése valószínűleg csökkentve lesz valamelyest
- Medium – a hirdetés elérése csökkentve lesz
- High – valószínűleg nem éred el a célközönségedet
Amíg vársz a kapcsolódó hírekre, illetve a világszinten történő frissítés bevezetésre, töltsd le a közösségi média hatékonyabb kihasználásáról szóló legújabb e-bookunkat a linkre kattintva, illetve csatlakozz hozzánk a Facebook csoportunkban!