A világ legjobb marketing felületei közelebb vannak, mint gondolnád!
Mitől lesz valami a világon a legjobb? Főleg a folyamatosan változó és a trendeket észveszejtő gyorsaságban váltogató marketing világban?! Minden szkeptikus ezt a kérdést teszi fel először, de ha az alábbiakat vizsgáljuk, nem nehéz belátni, hogy itt bizony nincs vita és kicsit sem túlzás a magasztos jelző:
- Évi tízmilliós, folyamatosan növekvő forgalom
- Szegmentált közönség
- Fizetőképes célcsoportok
- Hight-tech megoldások
- Offline felületek
- A befogadók elérése egy felfokozott érzelmi állapotban
- Könnyű befolyásoló erő
- Kitelepülési lehetőség
- Dinamikus kivitelezés
- Automatizált folyamatok
A repülőtéren!
Gondolj csak bele: éppen utazol, ami már eleve egy felfokozott állapot. Örülsz, izgulsz, bosszankodsz, reménykedsz és még millió féle képpen érezheted magad, egy a lényeg - bizony befolyásolható vagy, hiszen mikor engednél meg magadnak egy kis luxust, ha nem épp utazáskor. A legtöbb emberre biztosan igaz, hogy a repterek atmoszférája befolyásolja a költési kedvet és olyakor annak méretét is. Holott mindannyian tudjuk, hogy a terminálok jócskán túlárazott termékeit a belvárosban fillérekért megkaphatnánk, de van abban valami speciális feeling, hogy ott vásárolsz. Ez az, amiért sokan hajlandóak hagyni magukat elcsábítani és mélyebben a zsebükbe nyúlni. Ugyanilyen fontosak azok a szituációk, amiket valószínűleg te is átéltél már az utazások során: sürgősen szeretnél eljutni a szállásodra, gyorsan enni valamit, esetleg a pakolásnál tönkrement a poggyászod és szeretnéd pótolni, eszedbe jutott, hogy otthon hagytál valami fontosat és nem tudod hol szerezhetnél be helyette másikat. Mi segíthet ilyenkor? A jól célzott, érkező oldalon elhelyezett hirdetések, amik segítenek megoldani a problémádat! A poggyászkiadás területén elhelyezett látványos és kiválóan célzott kreatívok pont ott találják el a potenciális ügyfelet, ahol épp szüksége van rá. Fordítsuk is meg a helyzetet: hirdető vagy, aki helyi vállalkozást hirdetne, kifejezetten kapcsolódik a terméked az utazáshoz, gasztronómiával vagy szórakoztatással foglalkozol, esetleg azonnal beszerezhető terméked van? Vagy pont olyasmi, amire ahogy már említettük, inkább különleges alkalmakkor vevők a vásárlók? Globálisan szeretnél brandet építeni? Kitelepülnél vagy éppen azonnal módosítató, digitális megoldások érdekelnek? Jó helyen vagy!Itt jön képbe az IAAC
A Budapesti Nemzetközi Repülőtér és az International Airport Advertising Corporation (IAAC) szerződése értelmében az IAAC kapta meg az összes kültéri and beltéri repülőtéri reklámfelület értékesítésének jogát. A társaság széleskörű nemzetközi repülőtéri tapasztalatokkal rendelkezik, és innovatív megközelítésével nyerte el a Budapest Airport tetszését. 2017. március 1-én lépett hatályba a szerződés, amelynek értelmében a repülőtérre vezető bekötő utak mentén, a parkolókban, a terminálok belső tereiben, valamint a légi oldalon található összes repülőtéri hirdetési felület üzemeltetésének és értékesítésének jogát az IAAC kapja meg. Ez az utolsó lépése annak a folyamatnak, amelyet a Budapest Airport idén januárban indított el a vonatkozó pályázat meghirdetésével, s amelyet a nemzetközi repülőtéri reklámszakemberek nagy érdeklődéssel fogadtak. A győztes IAAC jól ismert, komoly tapasztalatokkal rendelkező multinacionális vállalat, amely a közterületi hirdetésekre specializálódott, és Máltán, Cipruson, Horvátországban valamint Görögországban is vannak repülőtéri koncessziós szerződései.„A 2015-ös év rekord növekedést hozott számunkra mind az utasforgalom, mind kereskedelmi bevételeink tekintetében, ami kifejezetten vonzó pályázati feltételeket jelentett a potenciális új partnerek részére” - jegyezte meg Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója.
A tapasztalatok
Urbán Zsolttal, az IAAC Senior Growth Specialist szakemberével te is találkozhattál már személyesen, hiszen előadott nálunk az első Digital Session rendezvényen, ahol épp erről a lehetőségről tartott érdekes, friss előadást. Nem sokkal a DS után Zsolt felajánlotta számunkra és a Digital Session résztvevői számára, hogy exkluzív privát túra keretein belül bejárhatjuk a repteret és megismerkedhetünk az IAAC által telepített új digitális eszközökkel. Szenvedélyes utazóként minden repülőtéri látogatást izgatottan várunk, de ez sokban különbözött a többitől. Egyrészt természetesen (sajnos) nem utaztunk, viszont egészen más szemszögből ismerkedhettünk meg a helyszín csillogó-villogó, lenyűgöző világával. A különleges atmoszféra, a bárkit elvarázsolni képes hangulat és a marketing egyedi megvalósulása tette izgalmassá a napot, amit Zsolt kedvessége és elképesztő profizmusa csak tetézett. Bejárhattuk a VIP lounge tereket, megtekintettük az épp csak épülő félben lévő és végleges kitelepítésre váró szobányi ledeket, digitális totemeket és volt alkalmunk beszélgetni arról, hogy miért választja hirdetési helyéül a Bock vagy éppen a Hell a BUD Airportot.Kíváncsi vagy rá te is? Szeretnél még hasonló tippeket hallani? Aggaszt az előttünk álló nyári uborkaszezon és nem tudod hogy vészeld át úgy, hogy az sikeres legyen? Gyere el a következő ingyenes rendezvényünkre, az Online Marketing Inspirációkra.
Reptéri reklámfelület bérlése kapcsán pedig keresd Zsoltot bizalommal, hivatkozz nyugodtan a HRENKO-ra!HOSSZÚ TÁVÚ REKLÁMSZERZŐDÉST KÖTÖTT A BUDAPEST AIRPORT ÉS AZ IAAC