Menü

YouTube sztárok Szirákon - Mit tudhatunk róluk?

A YouTube manapság az egyik legnagyobb közönséget elérő csatorna, amelyet kihasználva egyéniségek születhetnek. Azonban a YouTube sztárok élete sem csak játék és mese, nehéz és hosszú munka áll az elért sikerek mögött. A HRENKO Digital Agency által szervezett októberi Digital Branding Conference & Workshop Castle of Inspirations első napján két YouTube által híressé vált bloggert is megismerhetsz, akik a brandépítés szerepéről tartanak majd előadást. Szirmai Gergő és Kiss Imi a közösségi videómegosztás platformját felhasználva lettek ismertek, ennek történetét és tippeket is hallhatsz a prezentációjukban. A YouTube felületén zajló brandépítés sem egyszerűbb, mint bármely más területen. Minden apróságra oda kell figyelni itt is, amelyek meghatározhatják a sikert. Gergő és Imi sikeresen vették az akadályokat és mára már olyan ismertségre tettek szert, amellyel könnyen és egyszerűen tudnak tömegeket elérni. Számukra nincsenek lehetetlenek, pár év leforgása alatt érték el mindazt, amilyük ma van. Véleményvezérré váltak, és meghatározzák a mai magyar online trendeket is.

Kikről is van szó?

Szirmai Gergő manapság a legismertebb videóblogger, filmkritikus. Az elsők között lett YouTube-partner az országban, 2014-ben pedig egy ideig övé volt a legtöbb feliratkozóval rendelkező magyar YouTube-csatorna. A Hollywood Hírügynökség sorozattal vált híressé. A sorozatban hetente készít kritikákat az aktuális héten megjelenő filmekről. A videók elején az adott film tanulságáról, mondanivalójáról osztja meg véleményét, majd a film többi elemére tér ki. A csatornáján a filmkritikáin kívül megtalálható a „Komment Kedd” nevezetű kérdezz-felelek sorozat, melyben a nézők kérdéseire válaszol. Jelenleg közel 400 000 ember követi csatornáját. Kiss Imi a GörbeTükör nevű felülettel vált ismertté, amely alig egy éve azzal a céllal jött létre, hogy megmutassa: a külföldi, unalomig játszott slágerek szövege sem művészibb, mint egy magyar popszám. A tükörfordítással készített dalok mellett saját számokat is írnak a felületre, egy-egy hazai előadó jellegzetes stílusában. A csatorna mindegy 20 000 feliratkozóval rendelkezik. YouTube sztárok A fiúk összesen 4 sikeres YouTube csatornát tudhatnak magukénak. A HollywoodNewsAgency Gergő projektje, a GörbeTükör Imié, az AFK Légió és a GameDayIroda pedig kettejük közös munkájának gyümölcse. Mind a négy csatorna rendelkezik külön-külön Facebook oldallal is, amelyeken terjeszteni tudják a produktumaikat. Ma már póló és pulóver állománnyal is rendelkeznek, amelyeket rendelés útján lehet beszerezni. Ezek is a brandépítés elemei, amelyekkel alátámasztható, hogy a márkázás minden platformon működik, legyen szó akár a social médiáról, vagy az offline felületekről. Kíméletlen és őszinte véleményük meghatározza a mai fiatalabb generáció életét, sokan gondolni sem mernek arra, amit Ők ki is mondanak! Alább látható egy példa, amelyben mindketten kiélhetik játékosi és kommentátori vénájukat is!

Szeretnél betekintést nyerni a YouTube világába és a brandépítés rejtelmeibe? Jelentkezz konferenciánkra, és a fiúk elkalauzolnak az úton, hogy hogyan lehet belőled is YouTube sztár, hogyan használhatod fel a videómegosztó közösségét márkád építésében!

konferencia

blog