Hozzájárulok, hogy a HRENKO Digital Agency a weboldalán cookie-kat használjon annak érdekében, hogy a honlap a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.
Ezek olyan sütik, amelyek a weboldalunk működtetéséhez szükségesek. Ebbe a kategóriába tartoznak például azok a sütik, amelyek lehetővé teszik, hogy Ön bejelentkezhessen a weboldal zárt részeibe.
Ez a kategória tartalmazza azokat a sütiket, amik például a weboldalon történő videók lejátszásáért, "Tetszik" gomb használatáért felelnek.
Ezek a sütik lehetővé teszik számunkra, hogy számontartsuk és felismerhessük a látogatóinkat, valamint azt, hogy kövessük a látogatóink útvonalát a weboldalunk felhasználása során. Ez segít abban, hogy javításokat végezzünk a weboldalunkon, például úgy, hogy biztosítjuk a látogatóink számára azt, hogy könnyen megtalálják, amit keresnek.
Home » SEO
Miért 2020 és miért nem 2019? Nos, úgy gondoljuk, hogy érdemes mindig egy lépéssel előrébb járni, úgyhogy elmentünk a TFM konferenciára és begyűjtöttük a leghasznosabb tippeket, amik segíthetnek fellendíteni az üzletet.
Híresztelések, frissítések, változtatások. Most a Google a soros a módosításokban. Bár ezek még nem kerültek bevezetésre, jobb lesz ha időben mindenki felkészül és átgondolja a stratégiáját.
Ha eddig problémát okozott volna az oldalakra vagy kifejezésekre történő keresés, akkor most megkönnyítjük a dolgod. Hasznos tippek, amelyekkel a kereső profi felhasználójává válhatsz.
A linkek használata egyre fontosabb és az ébredő erőt senki sem hagyhatja figyelmen kívül.
A WordPress nagyszerű alap lehet egy új honlaphoz, de van pár dolog, amit SEO szempontból el kell mondanunk. Íme, amit feltétlen tudnod kell.
A Google május elején megjelent “Fantom frissítése” a Hogyan? jellegű cikkeket, leírásokat listázó oldalakat bünteti, ha ott sekélyes tartalmat talál. De mire figyeljünk oda ennel alapján egy céges oldalon?
Biztos, hogy a keresések jelentős hányadát érinti majd a Google április 21-i mobilos algoritmusváltása: íme a legfontosabb tudnivalók vele kapcsolatban, hogy tudd, mire számíts a bevezetés után.
Milyen a jó tartalommarketing stratégia? Miért érdemes céges blogot vezetni? Mire kíváncsi a sajtó és miért zabáljuk a tartalmakat? Mi a SEO lényege 2015-ben? Erről szólt tartalommarketinges workshopunk.
A Google Webmestereszközök már figyeli a rosszul betöltődő elemeket, a HTTPS használatóról viszont nekünk kell tájékoztatnunk a keresőt a jobb rankinghez. Útmutató az új funckiókhoz.
Ne csak friss, de fajsúlyos is legyen a tartalmad, tudd, hogy mit akar a látogatód, és ennek megfelelően legyél részese a döntéshozatali folyamatnak. Így optimalizálj a kulcsszavakon túl.
Január 26-a óta feltűnően rosszabbul szerepelnek a mobilos keresésekben a nem eléggé mobilbarát oldalak. Minden jel arra utal, hogy, ismét algoritmust frissített a Google.