Sütik kezelése

  • Millenáris Startup Campus, Budapest

Digital Session – Employer branding

Munkáltatói márkaépítés a legnagyobbaktól

Érdeklődöm

Employer branding a belvárosban

A munkáltatói arculat megfelelő kialakítása sosem volt fontosabb, mint napjainkban és ezt minden felelős cégvezető érzi, látja. Segítünk megoldásokat találni a munkaerőpiac összetett, létfontosságú jelenségeire, amik minden vállalat életét megnehezítik 2019-ben.

Ismert és elismert szakemberek

Sales támadások és üzleti csodafegyverek durrogtatása helyett valós tudást adunk át, igazi sikereket mutatunk be. Eszközöket adunk a kezedbe, hogy konkrét helyzetekben kiemelkedőt alkothass, megelőzhesd a versenytársakat!

Valódi szakmai közösség

Olyan állandó szakmai fórumot, közösséget szeretnénk teremteni, ahová mindig szívesen jössz majd, ahol, mint egy visszajáró kollégát üdvözölhetünk, és ahol nem csak olyan nagyszerű emberekkel találkozhatsz időről időre, akikkel egyébként nem, hanem fejlődsz, inspirálódsz is.

INSPIRÁLÓ TUDÁSMEGOSZTÁS A BELVÁROSBAN

A tudás hatalom, megosztani pedig élmény és erény. Mivel mindenki máshogy működik, egy-egy téma millió lehetőséget tartogat magában. Ha egy inspiratív közegben szeretnél mélyebbre menni szakmai kérdésekben, köztünk a helyed! Minden rendezvényünk az innovatív megoldások köré épül, feltérképezzük az újat, és megosztjuk azt, ami már biztosan működik, ugyanakkor kíváncsiak vagyunk arra is, hogy mi van a te fejedben.

2019 HOT TOPICJÁT HOZZUK EL

Az employer branding minden kétséget kizáróan 2019 kulcsszava, hiszen sokan, sokféle iparágban küzdenek azzal, hogy meglévő vagy áhított munkavállalóik szemében nem a megfelelő kép alakult ki a vállalatról. Szeretnénk megoldóképletet adni, ezért elhívtuk a téma hazai szakértőit, ismert és elismert szakembereket, akik betekintést nyújtananak saját, működő stratégiájukba vagy éppen leleplezik gyengeségeik titkait. A lényeg, hogy garantáltan izgalmas és hasznos tudást kapsz majd, amit a való életben is bevethetsz!

KIK IS VAGYUNK MI?

Alapvetően a HRENKO-nál digitális megoldásokkal foglalkozunk, de hiszünk a holtig tartó tanulásban, ezért szeretnénk a tudást megszerezni, majd át is adni. A branding, design és development projektjeink mellett ezért is fektetünk nagy hangsúlyt a különböző rendezvénytípusainkra, így egyszerre adhatunk és kapunk is. Eseményeink nélkülözik a salest, valódi szakembereknek készülnek, mégis remek hangulatban telnek, hogy biztosan mindenki hasznosnak vélje a napot, miközben jól érezte magát és akár új szakmai kapcsolatokat is kötött.

NE MARADJ LE!

Érdemes résen lenni, hiszen rendezvényeink helyei legtöbbször nagyon gyorsan fogynak, így ha nem szeretnél lemaradni arról az élményről és tudásról, ami az employer branding kimaxolásához szükséges 2019-ben, regisztrálj még most!

Regisztrálok

Előadók

Szűts Ildikó

Elnök
Országos Humánmenedzsment Egyesület

Bernáth Anikó

HR igazgató
Burger King Magyarország

Hrenkó András

Managing Director
HRENKO Digital Agency

Sziget Ágnes

Senior Employer Branding Specialist
Magyar Telekom

Soti Anett

Co-Founder & Chief Caring Officer
DreamJo.bs

Mérő László

Matematikus, pszichológus, tanár
ELTE Pszichológiai Intézet

Nagy Katalin

Színésznő, moderátor, live riporter
Metorika

Program

13:00 - 13:20

Regisztráció

13:25 - 13:50

HR élmény, ami brandet épít

Ahhoz, hogy valaki megbízható, kedvelt és népszerű munkáltató legyen, hogy ne hagyják el tehetséges munkatársai és megtalálja a munkaerőpiacon is azokat a kollégákat, akiket szeretne, ma sokkal többet kell tenni, mint bármikor a múltban.  Tartalom és forma, azaz korszerű HR megoldások, azok megfelelő marketing és kommunikációs eszközökkel, ez adhat eredményt a munkaerőért való küzdelemben. Erről szól majd az előadás, vezetői és HR nézőpontból egyaránt.

OHE logó

13:55 - 14:20

Employer branding és az elköteleződés, avagy az ördög a részletekben rejlik

Az előadás azt taglalja, hogy a jól csengő szlogeneken és babzsák foteleken túl mik azok a hétköznapinak tűnő munkavállalói élmények, amelyek nagyobb eséllyel biztosítják a munkavállalói elköteleződést és ezáltal növelik vállalatunk hírnevét.

Fusion Zrt. logó

14:25 - 14:50

Munkáltatói márkaépítés és toborzás digitális eszközökkel

2019-re a munkerőpiac is a digitális térbe költözött. A munkavállalók online keresnek új állást, a weben néznek utána jövendőbeli munkaadójuknak, és a neten osztják meg örömüket, bánatukat is. Igen, még a munka kapcsán is. Nem mindegy hát, hogy vállalatként hogyan vagyunk jelen a digitális térben, milyen márkát építünk és hogyan szólítjuk meg a jelöltjeinket.

HRENKO Digital Agency logó

14:55 - 15:25

Szünet

15:30 - 15:55

Őszinte munkáltatói márka: ahol a magyarok többsége szívesen dolgozna

Van 125 cég ma Magyarországon, akik 2018-ban bebizonyították, hogy a legszerethetőbbek, és akik zömében 50 főnél kevesebbet foglalkoztató kisvállalkozások. Az ő jó vagy éppen még fejlesztendő, de már most példamutató toborzás-megtartás gyakorlataikból fogunk szemezgetni, amelyeket a DreamJo.bs és a Szerethető Munkahelyek kampány saját módszertana hívott a felszínre, és ezáltal gazdagítja a jó munkahelyek közösségét és elkötelező eszköztárát itthon. Ezekből pedig akár már másnap gyakorlatba vagy tesztelésbe állíthatnak egyet-egyet a résztvevő marketing és HR szakemberek, vállalatvezetők.

dreamjo.bs logó

16:00 - 16:25

Telekom, a MOST munkahelye

Létezik-e önmagában olyan, hogy munkáltatói márka? Ha igen, hogyan viszonyul a vállalat többi márkakommunikációs tevékenységéhez? Miért fontos, hogy helyettünk a kampányaink, aktivitásaink által kiváltott élmények meséljenek a cégünkről? És persze, hogyan hat minderre a digitalizáció? Gondolatébresztő és best practice a Telekomtól.

Magyar Telekom logó

16:30 - 17:00

Szünet

17:05 - 18:00

A mesterséges intelligencia a közeljövőben

A mesterséges intelligencia, munkaerőpiacra való hatásáról sok elképzelés született már: vannak, akik félnek tőle, vannak, akik a jövő lehetőségének tartják. Díszvendégünk, Mérő László erről a még sci-finek tűnő, mégis már szinte a kapuban álló jelenségről beszél majd.

18:05 - 20:00

DS after

Amennyiben jól érezted magad a rendezvényen és szívesen csatlakoznál hozzánk megvitatni a hallottakat vagy bármi mást egy pohár ital mellett, szívesen látunk a CoolTour Bar Lövőház utcai egységében, a HRENKO Digital asztalánál. 🙂

*a programváltoztatás jogát fenntartjuk

Árak

Részvételi díj
egy főre

15990 Ft + Áfa/fő*
*Az ár tartalmazza:

Catering: sós sütemények, kávé, tea, üdítő

untitled-design-6

Regisztráció

Személyes adatok

Számlázási adatok

Végösszeg: 15990 Ft + Áfa

Szponzorok

Helyszín

  • Kis Rókus utca 16-20., 1024, D épület

Kérdésed van?

Korábbi workshopok

Online Marketing Inspirációk

Megnézem

GDPR konferencia 2.

Megnézem

GDPR konferencia

Megnézem

Online Marketing Inspirációk

Megnézem

Meghívó Bogi & András esküvőjére

Megnézem

Online Marketing Inspirációk

Megnézem

Digital Session

Megnézem

Digital Session

Megnézem

Online Marketing Inspirációk

Megnézem