Sütik kezelése

Esettanulmány

BestCamion

A feladat

A BestCamion esetében a már jól ismert márka, a Cargobull Szerviz re-brandingje okozta a kihívást. A minél eredményesebb arculatváltás és az új névre való áttérés érdekében marketing stratégia készítés, logó tervezés, az online kommunikáció kialakítása és több alkalmas tanácsadás zajlott.

Arculatfrissítés

Az új cégnév indokolta az új logó, és az ehhez tartozó kis- és nagyarculat tervezésének szükségességét. A korábbi látványvilág alapját képező piros-kék színpárosítás változatlan maradt, azonban a logó kialakításánál figyelembe vettük az iparági jellegzetességeket, az új névből fakadó lehetőségeket, illetve a jelenlegi arculati trendeket.

Print anyagok

A kisarculati elemek mellett több print anyagot készítettünk például az első magyarországi TRP Shop megnyitójára, különböző prospektusokat, illetve egész oldalas újsághirdetést, ami az akkor még csak közelgő név- és arculatváltást hivatott bemutatni.

Website design és fejlesztés

A designnál természetesen az új arculatot vettük alapul. A korábbi, szigorúan informatív és korszerűtlen oldal lecserélésénél egy új, modernebb struktúra kialakítása mellett, a website reszponzívvá tétele, azaz a mobileszközökre való optimalizálás volt fontos szempont. Ennek köszönhetően a weblap használata nem csak hasznos, de kényelmes is. Emellett szintén szempont volt az, hogy a folyamatosan frissülő tartalmakat, híreket azonnal meg tudjuk jeleníteni a főoldalon is, így biztosítva az információk áramlását.

Szövegírás

A szöveg írásánál a figyelembe vettük a keresőoptimalizálási szempontokat, ugyanakkor törekedtünk a könnyen érthetőségre. Annak ellenére, hogy a témából adódóan a célközönség is meglehetően specifikus, cél volt, hogy bárki számára értelmezhető információkat adjunk át. Ugyanakkor kifejezetten a blogolásnál törekedtünk arra, hogy szélesítsük a szakmai nézőpontot és a privát életben is könnyen fogyasztható, izgalmas, érdekes tartalmakat készítsünk.

Social media és online marketing

A folyamat utolsó, hosszú távú eleme a célcsoportok felé való online és offline kommunikáció volt. Ide tartozik a név- és arculatváltás közvetítése, a szolgáltatások megismertetése meglevő és potenciális ügyfelekkel, illetve a cég előnyeinek kommunikációja mellett a folyamatos tájékoztatás és kapcsolatépítés a követőkkel. Ennek érdekében kezeljük a Facebook profilt, szerkesztjük a hirdetéseket és írjuk a folyamatosan frissülő blogot.

Videó és fotózás

Mit mondanak ők?

A Hrenkó Kft. csapata teljes megelégedésünkre végezte el egy új brand bevezetését cégünkbe,
az összes kiadvánnyal és az ahhoz kapcsolódó nagyszabású megnyitó rendezvény megszervezésével együtt. Később a névváltoztatásunkkal összefüggő arculat-váltást is nagy sikerrel hajtották végre.
A folyamatos és gyümölcsöző kapcsolattartás eredménye a Hrenkó által elindított és működtetett új honlapunk, valamint az újonnan bevezetett blogunk, ill. a Facebook közösségi oldalon való megjelenésünk és azon a heti rendszerességgel posztolt bejegyzések, amellyel egy állandó jelenlétet sikerült elérnünk az egyre növekvő követőink körében.

Möhring Emese Ügyvezető igazgató

Még több esettanulmány

BroadMax

Megnézem

Visiteger.com

Megnézem

Fogászvilág

Megnézem