Sütik kezelése

Esettanulmány

Tankcsapda koncert

A feladat

A feladat egy erős online kommunikáció és promóció kiépítése volt, amivel a miskolci koncertre történő jegyeladást segítettük. A kihívást ez esetben az jelentette, hogy a Tankcsapda speciális célközönségét helyi szinten és országosan is elérjük.

Marketing stratégia

Az esemény előtt részletes buyer persona elemzést és környezettanulmányt, valamint kulcsszókutatást végeztünk, erre építettük marketing stratégiánkat, ezzel online marketingre teljeskörű javaslatot és kivitelezési tervet készítve a kampány elejétől egészen az esemény napjáig.

Kreatív koncepció

Ahhoz, hogy a tényleges rajongótábort szólítsuk meg a Tankcsapda jól ismert arculatát felhasználva, olyan hangulatú designt kellett kreatívjainkon hoznunk, hogy a legidősebb rajongótól a legfiatalabb Tankcsapda fan is felkapja üzeneteinkre, tartalmainkra a fejét. A Tankcsapda logóhoz igazítva többféle, ugyanakkor mégis egységességet sugalló tipográfiát használtunk, valamint exkluzív, brandingelt zenekari mood fotókból alakítottuk ki az online kreatív koncepciót.

Közösségi média megjelenések

A kampány lelke a social media management volt, hiszen a marketing üzeneten kívül, a Facebook posztokon keresztül tudtunk a legszemélyesebben szólni a rajongókhoz. Közel harminc egyedi posztban idéztük fel a legmenőbb dalszövegeket, tekintettünk vissza a múltra, és warm-up-oltuk a nyár eleji miskolci koncertre a rajongókat, izgalmas nyereményjátékokkal tarkítva az egyébként is változatos contenteket, a kampány teljes ideje alatt folyamatos interakciót generálva ezzel, mely aztán a jegyvásárlási kedven is megmutatkozott.

Kreatív szövegírás

Ahhoz, hogy egy koncertre minél többen eljöjjenek, ismernünk kellett a rajongók hangját és nyelvét, azokat az üzeneteket és azt a típusú contentet, ami számukra figyelemfelkeltő lehet, mindezt úgy, hogy közben folyamatosan szem előtt tartottuk a SEO szempontokat is. Ebből kiindulva készítettük el a teljes online kampány marketing szövegezését, időszakra napokra lebontott Facebook poszt tematikák szövegeit, a hirdetési és banner szövegeket, nyereményjátékok és adott esetben display elemek szövegeit is.

Hirdetéskezelés

Feladataink közé tartozott az eseményhez tartozó népszerűsítő Google Adwords és Facebook kampányok létrehozása és menedzselése, folyamatos vizsgálata és riportok készítése az elért eredményekről. A pontos targetálásnak köszönhetően, rengeteg – kizárólag online „megszerzett” –  jegyvásárlót is sikerült elérnünk.

Mit mondanak ők?

„A Lovagi Tornák Tere Miskolc legexkluzívabb rendezvény helyszíne, amelyet időről időre változatos programokkal töltünk meg. A Tankcsapda zenekar egy felejthetetlen koncertet adott itt. A fellépés beharangozásában nagy segítséget kaptunk az ügynökségtől, a koncert híre nélkülük ennyi rajongóhoz nem jutott volna el.”

Novák Irén Ügyvezető

Még több esettanulmány

Action2020

Megnézem

Anna and The Barbies

Megnézem
Teleki-Degenfeld Kastélyszálló

Teleki-Degenfeld Kastélyszálló

Megnézem