Esettanulmány

WebEye International

A feladat

A magyar tulajdonú vállalat a telematikai terület piacvezető szereplője. Számos weboldaluk, tematikus oldaluk, kampányuk és szoftver frontendjük fejlesztésében vettünk részt eddig.

UX/UI tervezés

A WebEye International Európa 14 országában van jelen szolgáltatásaival. Így a leányvállalati oldalak fejlesztésénél figyelembe vettük, hogy egy-egy országban eltérő a szolgáltatási portfólió és az aktualitások. A magyar anyavállalati oldal fejlesztésénél beépítettük a teljes szolgáltatási struktúrát egy online ajánlatkérői rendszerbe. A fentieken kívül online szerződésnyilvántartó rendszert is üzemeltetünk az oldalon belül, illetve a reszponzív kivitelezésen túl a site biztosítja a naprakész hírek, események közlését.

Frontend fejlesztés

A különböző telematikai szoftverek számára tervezett frontend felületek közül kiemelkedik a Vezetési Stílus elemzés designja, amely szoftver elnyerte a 2014 évi Magyar Termék Nagydíját. A szoftver letisztult felületen mutatja be a sofőrök vezetői stílusából kinyert adatokat, így segítve a vezetők munkáját.

Image video

A tekintélyt parancsoló kamionok videózása hálás feladat, azonban kreatív koncepció nélkül mit sem ért volna. A WebEye Telematics image filmjét a legjelentősebb hazai logisztikai telepeken forgattuk, a fő történetszálban viszont a személyesebb hangvétel is helyet kapott, amit egy rövid storyboard segítségével alkottunk meg. Itt megtekintheted a videót.

Karrier site

A HR marketing egyre nagyobb szerepet kap a vállalatok életében. A toborzást egy kimondottan erre a célra kialakított Karrier weboldallal segítjük, ami kategóriánként tartalmazza a megpályázható pozíciókat. A site könnyen kezelhető admin felülete biztosítja, hogy a HR osztály munkatársai hatékonyan és gyorsan használhassák a felületet mindennapi munkájukhoz.

EDM kampányok

A cég szolgáltatásainak értékesítésében nagy szerepe van a hírleveleknek, amiket meglevő és új ügyfeleknek egyaránt készítenek, eltérő tartalommal. A tartalom megfelelő formába öntéséért és technikai hátteréért felelünk.

E-útdíj oldalak

A leányvállalati oldalakon kívül tematikus website-ok tervezése és kialakítása is a feladataink közé tartozott. Kimondottan igaz volt ez az e-útdíj bevezetésének időszakára, amikor az új szolgáltatásról több nyelven, több ország partnerei részére készítettünk tájékoztató jellegű oldalakat.

Intranet

A növekedéssel együtt jár a kollégák létszámának bővülése. Ezzel pedig együtt jár a folyamatos belső kommunikációra való igény. A WebEye International berkein belül ez egy olyan Intranet felület kialakításával oldódott meg, ami első perctől kezdve népszerű volt a munkavállalók körében. Az alap funkciókat idővel többek között apróhirdetés feladással, naptárkezeléssel, arcképcsarnokkal bővítettük.

Landing page-ek

A számos leányvállalat különböző termékbevezető illetve szolgáltatás-népszerűsítő kampányokat hirdet meg az év eltérő időszakaiban. Emellett sok szakmai rendezvény is megrendezésre kerül a meglevő és új ügyfelekszámára. Mindegyik kampányt egy-egy, külön erre a célra kialakított landing oldallal egészítjük ki, ami egyszerűvé teszi az informálást, a jelentkezések menedzselését és különböző hírlevél-listák felépítését.

Google Adwords

Feladataink közé tartozott a Google Adwords kampányok létrehozás és menedzselése, folyamatos vizsgálata és riportok készítése az elért eredményekről. A különböző országos leányvállalatokat más-más kereső kulcsszavakra optimalizáltuk a munka során, és ugyanez igaz volt a számos, különböző típusú szolgáltatásra is.

Tanácsadás

Kiegészítő szolgáltatásként digital account managereink folyamatos kapcsolatban állnak a megrendelővel, rendszeresen, havonta megtartott személyes értekezleteken tárgyalják át az online stratégiát, az aktuálisan futó kampányokat, és tanácsaikkal látják el a megrendelő cég kommunikációs csapatát a legújabb online trendeket illetően.

Még több esettanulmány

Go print

Megnézem

BroadMax

Megnézem

Laser Corner

Megnézem