Brandépítés

Légy az első!

Szeretnél előnybe kerülni a versenytársakhoz képest? A brandépítés segíthet elérni az álmod, hogy a te márkád jusson először mindenki eszébe!
Röviden összefoglalva a brandépítés célja, hogy a vásárlók, ügyfelek téged válasszanak, az általad kínált terméket rendeljék meg, a te szolgáltatásaidat részesítsék előnyben a versenytársaidéval szemben. Valószínűleg nem kell magyarázni, hogy a felsoroltak miért fontosak, hiszen a márkaépítés Magyarországon is egyre fontosabb tényező az elképesztően zsúfolt piacokon.

Kinek ajánlott a brandépítés?

  • Cégeknek, vállalkozásoknak, akik sok versenytárssal rendelkeznek
  • Olyanoknak, akik szeretnének több eladást produkálni vagy értékesítési nehézséggel küzdenek
  • Vállalkozásoknak, akik új termékkel vagy szolgáltatással lépnek piacra
  • Azoknak, akik szeretnék növelni termékük vagy szolgáltatásuk ismertségét

Hogyan növeljük az ismertséget?

A brandépítés kivitelezésére gyakorlatilag mindegyik online marketing eszköz alkalmas, azonban nem minden formában. A márkaépítés gyakorlatilag folyamatos megjelenést igényel a kijelölt célcsoport(ok) számára, természetesen a túlzások elkerülésével, hiszen a zavaró mennyiségű reklám káros hatásaival is számolni kell, ami gyakran többet árt, mint segít.

Social media

Facebook, mint a legnagyobb közösségi háló hirdetési felülete kiválóan alkalmas a márkaépítésre. Az elképesztően pontos célzási lehetőségek, a remarketing funkció nyújtotta lehetőségek alkalmat teremtenek arra, hogy megismertesd termékeidet, szolgáltatásaidat a nagyközönséggel, mindezt ráadásul kedvező áron. Ugyanilyen kiváló márkaépítő eszköz a Google AdWords. A Display hálózaton futó hirdetések precíz célzási és szűrési beállításai és az itt is használható remarketing funkciók tökéletesen megfelelőek arra, hogy magas megjelenést érjünk el.

Videó és tovább!

A YouTube felületén gyakran találkozhatsz különböző hirdetésekkel, és akár a tiéd is közéjük tartozhat. Lehet videó vagy banneres megoldás is, de hosszú távon érdemes a videóhirdetésekben gondolkozni, hiszen óriási előnyük, hogy nagy mennyiségű információ közlését gyorsan és élvezhetően teszik lehetővé. Igazán hatékony azonban a három eszköz együttes használata és természetesen még sok más lehetőség is van (Instagram, Pinterest, Twitter, LinkedIn, e-mail és offline kampányok, stb.), itt csak a leglényegesebbekre szorítkoztunk.

Amennyiben érdekel a brandépítés és szeretnél akár konkrét tanácsokat is kapni, kérj ajánlatot vagy gyere el hozzánk egy marketing tanácsadásra!

Brandépítésre van szükséged?

Kapcsolódó esettanulmányok

Laser Corner

Megnézem
Bastion Residence

Bastion Residence

Megnézem
Teleki-Degenfeld Kastélyszálló

Teleki-Degenfeld Kastélyszálló

Megnézem