Sütik kezelése

Online chat kliens

Integrált chat alkalmazás az üzleti eredmények növelésért

Az online lead-generálás illetve vásárlás esszenciális az üzleti működés szempontjából minden olyan cégnek akik e-kereskedelemmel vagy üzleti célú webhelyek üzemeltetésével támogatják az értékesítési folyamatokat. A felhasználók jelentős hányada hagyja el az online felületeket további konverzió nélkül, ezért fontos, hogy eszközöket találjunk a látogatók megszólítására.

Azonnali válaszok

A webes felületre látogató, valós igénnyel rendelkező potenciális ügyfelek sokszor azt preferálják, ha a termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban felmerülő kérdéseikre lehetőleg azonnal választ kapnak. Amennyiben a döntéssel kapcsolatos bizonytalanságukat nem kezelnénk, az a vásárlás, illetve a megrendelés elvesztését is eredményezheti.

Az élő csevegést támogató szoftver segítségével azonnal kapcsolatba léphetünk a felhasználókkal, jelezhetjük feléjük, hogy akár ’itt és most” kaphat hasznos információkat.

Reakció az igényekre

A chat-es kapcsolatfelvétel lehetősége nyilvánvaló üzenet a látogató részére, reakcióra ösztönöz, viszont nem tolakodó: az érdeklődő eldöntheti, hogy él-e a chat-es konzultáció lehetőségével. Ha a beszélgetés beindul, információt szerezhetünk, megválaszolhatjuk a felmerülő kérdéseket és nagyobb eséllyel konvertáljuk az érdeklődőket fizető ügyfelekké.

Rengeteg előny

  • élőben látható, hányan nézik éppen a weboldalt és azt is, hogy milyen IP címekről érkeznek a látogatások, melyek naplózásra is kerülnek
  • ha valaki eltölt egy bizonyos időt a weboldalukon, akkor automatikusan felugrik egy előre definiált üzenet a chat ablakban, ami elindíthatja a beszélgetést
  • a chat ablak a saját arculati színeknek megfelelően átszínezhető, perszonalizálható
  • felhasználóbarát admin felületen keresztül menedzselhető, melyen keresztül informatív riportokat tudunk generálni

Élő, valódi kapcsolat

Az élő chat szolgáltatás valóban „élővé” tételéhez fontos a munkatársak között megszervezni, hogy valaki mindig tudjon válaszolni a megkeresésekre, munkaidőben legalábbis. Ehhez érdemes kialakítani egy belső policy-t illetve a standard válaszokat, reakciókat rögzíteni és megismertetni a munkatérsakkal.

Természetesen előfordulhat, hogy nem lehet mindig minden kérdésre azonnal releváns választ adni. Rögzíteni lehet viszont a kérést és egy szakértő kolléga később fel tudja keresni a potenciális ügyfelet az adekvát információkkal – még ebben az esetben is nagyobb eséllyel lehet az ügyfelet megszerezni, mintha egyáltalán nem történt volna kapcsolatfelvétel.

Live chat kliensre van szükséged?