Sütik kezelése

Tudástár

CTA

Angol jelentés
Angol/idegen nyelvű elnevezés:

CTA / Call To Action

Jelentés
Jelentés:

Felhívás cselekvésre

A CTA, vagy Call To Action gombok a konverziók elérésének egyik leghatékonyabb elemei. A weblapon, a hírlevélben vagy landing page-eken való elhelyezésüknek meghatározó szerepük van abban, hogy sikerül-e rávenni a célcsoportot a kitűzött cselekvésre (vásárlás, kattintás, feliratkozás).

Alkalmazásuk tudománya mögött rengeteg tanulmány és alaposan megalapozott megfontolások húzódnak, így vannak bizonyos tényezők, amikre jó ha te is gondolsz. Egyáltalán nem mindegy például, hogy milyen az adott gomb színe, mérete vagy elhelyezkedése az oldalon, de a sor még tovább folytatódik.

Arról, hogy pontosan hogyan is érdemes megtervezned egy jól funkcionáló CtA gombot, itt olvashatsz bővebben.

Hogyan profitálhat a munkáltatói márkád egy csapatépítés szervezéséből?

A employer branding, azaz a munkáltatói márkaépítés már itthon is egyre népszerűbb fogalom, azonban még közel sem terjedt el igazán. A lényege dióhéjban, hogy a munkavállalás ne csupán tevékenység, hanem élmény legyen a cégedben. Az erős munkáltatói márka növeli a munkavállalók lojalitását, csökkenti a fluktuációt és bevonzza a minőségi munkaerőt. De hogyan erősítsd megfelelően? Cikkünkben ennek az egyik alapvető és sokoldalú eszközét mutatjuk be: a céges csapatépítést

2020-as online marketing trendek

Számos vállalat izgalommal várja a 2020-as évet, mondhatni hasonló izgalmak közepette, mint amennyire az egész világ várta a 2000-es évet. 2020 az az év, ami a nagy változásokat ígéri, ami elhozza a várva várt csodát és ahol a híres 2020-as stratégia beteljesedik. A legtöbb stratégia 2020-ra irányul és annyit hallani róla, hogy a fogyasztók fejébe is teljesen beleivódott már a 2020, mint fogalom.

Amazon, mint a jövő hirdetési mogulja?

Az Amazon hirdetési oldala erősen középszerűnek tekinthető a hirdetők számára, azonban az óriási mennyiségű személyes adat, amivel rendelkeznek még mindig kecsegtető a vállalatok számára. Mivel az Amazon is felismerte a hirdetési felületének fejlesztésében rejlő lehetőségeket, ezért május végén aláírtak egy szerződést, ami alapján a kereskedelmi óriás megveszi a Sizmek hirdetési rendszerét.