Felkészültél az Instagram változtatásokra?

Szerző: Csorba Zsanett,
felkészültél az instagram változtatásokra

Felkészültél a legújabb Instagram változtatásokra? Szeretnéd tudni, hogy ezek az újítások mit jelentenek a marketingedre nézve? Amellett, hogy egy teljesen új logót kapott az insta összekavarta a termékek hirdetéseit, videó funkciókat és az algoritmust is. A mai versenyhelyzetben elég nehéz kitörni, ezért megoldásokat nyújtunk a különféle frissítésekre!

1. Videó hossza megnövekedett

Kész vagy hosszabb videókat megosztani az Instagramon? Abban az esetben, ha még nem hallottál erről, akkor elmondjuk, hogy legalább 15-60 másodperces videókat tudsz közzétenni. Hogy ez elérhető legyen neked is frissítened kell az appot. Közvetlenül az alkalmazáson belül is készíthetsz felvételt vagy a videótáradból is kiválaszthatod. A funkció lehetővé teszi, hogy filtereket használj illetve a hangot is ki tudod kapcsolni, plusz a borító képet is beállíthatod.

instagram változtatások

Ezekkel a változtatásokkal több tartalmat is megoszthatsz, különösen akkor ha ezt más hálózatokon is szeretnéd megtenni.

2. Videó nézők megjelenítése

Most megtudhatod, hogy hány ember nézi a videóidat instán. Csak annyit kell tenned, hogy a felvételek alatt feltüntetett számokra pillantasz.

instagram változtatások

Ha rákattintasz a nézők számára, akkor látni fogod, hogy kik kedvelték és itt esélyed lesz rá, hogy bekövess embereket.

instagram változtatások

Ezzel a lehetőséggel megtudod nézni, hogy mekkora a közönséged elkötelezettsége feléd. Tehát, ha azt látod, hogy több százan nézték meg a videód, de csak maroknyian kedvelték, akkor a közönséged nem rezonál jól, de ha szinte mindenkinek tetszett, akkor egy nyerő videód van. A megoldás a kísérletezés, tudd meg, hogy mi az ami a követőidet leginkább vonzza!

3. CTA a képeken

Ha valaki megnyomja a hirdetésed képét, akkor azonnal felhoz egy felhívó gombot. Majd a felhasználó rákattint és a website-ra vagy alkalmazásra ugrik automatikusan, persze ez attól is függ, hogy mit állítottál be.

instagram változtatások

4. Profil CTA

Ha a hirdetésedet az Instagram profiloddal kapcsolod össze, akkor a gomb odaviszi a látogatót. Ha ezt állítottad be, akkor a weboldalad linkjét a profilod tetején helyezd el.

instagram változtatások

Megjegyzendő, hogy ez csak akkor történik meg ha ezt a formát választod, ha bárhova máshova teszed a CTA gombot, akkor ott fog hatni.

Tartsd szem előtt, hogy jól válaszd meg a cselekvésre felhívó gömb szövegét. Ha valaki ezeknek a csapoknak a segítségével rámegy a profilodra, akkor egy profi bemutatkozó szöveget kell látnia, ami illeszkedik a kampányba.

CTA gombok felhívó szavai: Szeretnéd ezt az appot?, Foglaljon most!, Kapcsolat, Letöltés most!, További információk, Regisztráció. Ehhez kell illeszkednie a rövid bemutatkozásodnak is, hogy értse a felhasználó, hogy mit szeretnél tőle.

Ezt minden Instagramos kampánynál tartsd szem előtt!

5. News feed láthatósága az algoritmusban 

Míg a legtöbb ember az új logóra koncentrál, a legnagyobb változás mégiscsak az algoritmusban található. Ha ránézel a saját faladra, akkor már nem időrendi sorrendben fogod látni a képeket, hanem azt amin a legfrissebb a hozzászólás. Azok a képek szerepelnek elől, amiről az Instagram úgy gondolja, hogy számodra érdekesek lehetnek.

Ha azt szeretnéd, hogy egy konkrét posztot többször láss, akkor kedveld és kommentáld. Így többször fog felbukkanni a faladon.

instagram változtatások

Vagy alternatívaként kattints a három pontra a kép jobb felső részén és válaszd a Turn On Post Notificationst.

instagram változtatások

Ez biztosítja, hogy ne hagyj ki semmit azoktól, akiket látni szeretnél.

Kérd meg a rajongóidat, hogy kapcsolják be ezt a lehetőséget, hogy ne maradjanak le semmilyen posztodról. Továbbá az Insatgram olyan lesz, mint a Facebook. Ha szeretnéd elérni a célközönséged, akkor a Facebook Business Manager segítségével is hozhatsz létre hirdetést.

Konklúzió

Itt az ideje, hogy elfelejtsd az logót és elkezdj a többi fontos változtatásra összpontosítani, amelyekre új stratégiákat kell kitalálnod, hogy benne maradj a flowba és az emberek maguktól kapcsolják be, hogy szeretnék látni a posztjaidat. A segítségünkkel most már biztosan állíthatjuk, hogy felkészültél az Instagram változtatásokra!

Amennyiben  szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkba!

5 Instagram Changes: What Marketers Need to Know


Ajánlott bejegyzések