A Burger King® hazai szinten közel kétezer embert foglalkoztat, így az employer branding a stratégia fontos része. Mi a HR kampányok online lebonyolításában vagyunk a brand segítségére.
A magyar tulajdonú, 14 országban jelenlévő vállalat a telematikai terület piacvezető szereplője. Számos weboldaluk, tematikus oldaluk, kampányuk és szoftver frontendjük fejlesztésében vettünk részt eddig.
A badacsonyörsi székhelyű pincészet és országosan ismert márka 2022-ben újította meg webshopját, melynek újratervezésére és fejlesztésére ügynökségünket kérte fel. A tulajdonosokkal és tanácsadó szakemberekkel folytatott konzultációk során olyan új koncepciót állítottunk fel, mely maradéktalanul kielégíti a vásárlói igényeket.
Eger turisztikai marketingjének általunk kialakított kommunikációjában, a legújabb platformon mind a tartalomban, mind a város újragondolt arculatában visszaköszönnek azok az értékek, amelyeket az északi régió fővárosa képvisel.
A Street Kitchen Magyarország egyik kedvenc online receptgyűjteménye, amit Fördős Zé márkája és a vendégszereplők jelenléte erősít. A friss, trendi kaják elkészítési módjának bemutatása mellett, az skshopban webshop monetizálja az érdeklődéseket. Mi a két felület ismertségnövelését végezzük ppc alapú kampánykezeléssel és kapcsolódó feladatokkal.
Budapest gyógyfürdői méltán népszerű nevezetességek hazai és nemzetközi szinten is, amelyek organikusan vonzzák a látogatókat. 2020 és 2021 viszont sok szempontból speciális évek, amik eddig nem ismert kihívásokat hívtak életre. Az online jegyeladások növelése és az időszakos promóciók digitális lebonyolítása kapcsán keresett fel minket a megbízó.
Az Ostoros pincészet az egri borvidék egyik legnagyobb borászata. A weboldal elkészítésekor ügyeltünk arra, hogy az oldal böngészésekor visszaköszönjenek azok az értékek, amik őket jellemzik, miközben könnyen navigálható legyen a termékek megismerésének folyamata!
A hazai sportélet hiánypótló webes felülete, az utanpotlassport.hu 2022-ben teljes megújításon esett át. Az utánpótlás korosztály sporteredményeivel foglalkozó hírportál 10 év után döntött egy felhasználói élmény szempontból teljesen megújult felület elkészítése mellett. A tervezésben és fejlesztésben az előző portálhoz hasonlóan ügynökségünk volt a partner.
A BestCamion esetében a már jól ismert márka, a Cargobull Szerviz re-brandingje okozta a kihívást. A minél eredményesebb arculatváltás és az új névre való áttérés érdekében marketing stratégia készítés, logó tervezés, az online kommunikáció kialakítása és több alkalmas tanácsadás zajlott. Néhány évvel később a webdesign frissítését és az egyedi fejlesztést is mi végeztük.
A Yaw a világ legkompaktabb és legmegfizethetőbb virtuális valóság alapú mozgásszimulátora és okosszéke. Az első sikeres Kickstarter kampányuk után továbbfejlesztették a termékeket, és a Yaw2-vel hozzánk fordultak. A megbízás célja a Kickstarteres pledge-ek számának növelése volt. A sikeres együttműködés végén az elért eredmény végül egész pontosan 2 734 634 dollár lett.
Az iShare egy teljes új, közösségi élményen alapúló webes piactér, melyen a marketingstratégiától kezdve, az arculaton és webdesignon át, az influencer és online marketingig, minden lényeges feladaton mi dolgoztunk.
Az Esztergom-Budapesti Főegyházmegye újonnan megalakult turisztikai irodája arculattervezési és webfejlesztési feladatokkal keresett meg minket. A feladatok köre folyamatosan bővült, így alakult az egyik legnagyobb, jelenleg is futó projektünké.
Hozzájárulok, hogy a hrenko.hu weboldal cookie-kat használjon annak érdekében, hogy a honlap a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.RendbenAdatvédelmi tájékoztató