Hogyan urald a social mediát egy telefonnal?
Tudjuk, hogy bármelyik iPhone eléggé erőteljes készülék, de vajon elég-e ahhoz, hogy urald vele a social mediát? Nos, van egy jó hírünk: a Canva applikációja múlt héten elérhetővé vált azok számára, akik iOS-t használnak, vagyis már út közben is szerkesztheted megosztandó tartalmaidat.
A következőkben megnézzük, hogy hogyan is irányíthatsz mindent egyetlen eszközzel.
1. Törekedj a vizualitásra
A social media birodalmában a vizuális tartalom uralkodik. A felhasználók naponta több száz hirdetést, bejegyzést látnak, minden pillanatban értesítéseket kapnak. Ezen a szinten már csak annyi a dolgod, hogy kitűnj a többi márka közül.
De hogyan lehet létrehozni szemet gyönyörködtető tartalmat egy telefonnal? A Canva appjával szinte bármit megszerkeszthetsz, amit csak szeretnél!
A Lululemon is tudja, hogy ha azt akarják, hogy valaki a linkre kattintson, a gyönyörű kép nem maradhat el!
A Canvában rengeteg vizuális effekt közül választhatsz, hogy az egyszerűnek tűnő linkedet kiemeld egy profi képpel.
2. Használd ki a feliratok lehetőségét
Minden marketinges tudja, hogy egy-két gondosan kialakított mondattal sok mindent el lehet érni. A szépsége mostantól ennek az, hogy bármikor feliratozhatsz egy képet.
Ha kell egy kis inspiráció, akkor lesd el a Hotel Quickly ötleteit, hogy miket érdemes kiírni!
3. Maradj naprakész
A közösségi média egy folyamatosan működő gép, állandóan mozgásban vannak az információk, ezért a márkáknak fel kell venniük egymással a versenyt. A legjobb megoldás pedig, ha szeretnél kitűnni, hogy az elkészített fotót azonnal posztolod.
A legjobb példa erre a Pinchy, nézzük ők ezt hogyan oldották meg:
A Canvával pedig snap fotókat is tudsz közzétenni, ha történik valami izgalmas az üzletben vagy irodában:
4. Fokozd a képeidet
Van egy gyönyörű fotód a telefonra mentve, de mielőtt megosztanád szeretnéd javítani egy-két filterrel, hogy még jobb legyen? Ezekkel az effektekkel erősítheted vagy világosíthatod a képet, akár a fotó hangulatát is megváltoztathatod egy gombnyomással.
A következő példánkon is látszik, hogy Lucky Dip Club neonos szűrőket használ, hogy még figyelemfelkeltőbbek legyenek a képeik:
5. Gyűjts erőteljes képeket
Egy erős kép azonnal felkelti a felhasználók figyelmét. Amikor fotókat gyűjtesz, akkor fontos, hogy tartsd szem előtt a témát a márkádnál. Mindenképpen tedd fel magadnak a kérdést, hogy inkább inspiráló látványos felvételeket vagy az érzelmekre hatókat választanád?
Azt javasoljuk, hogy először kísérletezz, hogy a követőidnek mi tetszik és utána jöhet a keresgélés!
6. Hozz létre értékes tartalmat
Rengeteg különböző tartalmú témát tudsz felajánlani a közönségednek, de mindenekelőtt arra kell figyelned, hogy számukra értékes dolgokat ossz meg! Rachel A. Olsen író szerint:
Az e-bookoknak manapság, olyan szintű hitelessége van, ami megmutatja, hogy a saját versenytársaid körében mit nyújtasz és a saját területeden miben vagy a legjobb.A HubSpot a legtöbbet hozza ki ebből, hiszen a felhasználóinak állandóan ingyenes e-bookokat ajánl föl, de jó példa lehet a mi saját e-bookunk is. De hogyan tudunk létrehozni ehhez hasonló tartalmakat telefonon? A Canva multi-page dokumentumainak hála bármikor tudsz hasonlókat alkotni! 7. Mutasd meg a tartalmad A közösségi kampányok egyik legfontosabb része az, amikor a tartalmadat megosztod a világgal. Szinte minden pillanatban egy márka vagy egy vállalat nyomja az emberekre a reklámokat és neked lépést kell tartanod velük. Rengeteg irányzat létezik arra nézve, hogy hogyan, milyen gyakran kell megosztani a tartalmakat, ezért a DowSocial készített egy vázlatot, hogy hogyan is lehetne csinálni. Próbáld ki, hogy számodra mi működik a leginkább! Rajtad a sor Figyelj a vizuális hatásokra, legyél naprakész és tartsd meg a rendszerességet! Ha folyamatosan megosztod a jobbnál jobb tartalmakat, akkor előbb-utóbb az emberek ezt értékelni fogják. Érdemes kísérletezgetni és mindent kipróbálni, hogy mi az, ami a közönségedet lenyűgözi! Reméljük tudtunk abban segíteni, hogy hogyan urald a social mediát egy telefonnal, hiszen ma már a lehetetlen nem létezik!
Amennyiben szeretnél még több ötletet vagy inspirációt szerezni, csatlakozz hozzánk Facebook csoportunkban, az Online Marketing Inspirációkba!